رشد ۴۵درصدی تعداد مراکز ارائه خدمات بهزیستی غیردولتی در نطنز

نطنز_رییس اداره بهزیستی نطنز گفت:تعداد مراکز ارائه خدمات بهزیستی غیردولتی ۴۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛ مهدی محبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ ها و نهادها و به خصوص شهرداری ها و اعضای شوراهای شهرها و روستاها با اداره بهزیستی، تاثیر زیادی در پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌ های اجتماعی در جامعه دارد.

مهدی محبی با تاکید بر این که این تعامل های سازنده، اداره بهزیستی را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مددجویان زیر پوشش کمک خواهد کرد، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر خالدآباد به همراه شهردار این شهر در جلسه ای که با مسئولان بهزیستی شهرستان داشتند بر آمادگی بیشتر برای رفع مشکلات مجتمع بهزیستی شهید کمالی این شهر تاکید کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم، گفت: میزان مشارکت های نقدی و غیرنقدی مردم شهر خالدآباد در سه سال گذشته از رشدی حدود ۹۷ درصدی برخوردار شده که این نشان از سخاوت و نیک اندیشی مردم این شهر است. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز با تاکید بر محدودیت منابع دولتی خواستار مشارکت، مساعدت و همکاری بیشتر مردم، خیران و مسئولان شهر خالدآباد  برای رفع نیازهای مددجویان شد.

وی خاطر نشان کرد: تعداد مراکز ارائه خدمات بهزیستی غیردولتی تحت نظارت در شهرستان در سه سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است و امیدواریم در سال جاری پس از انتشار فراخوان سازمان بهزیستی بتوانیم با مساعدت شورای شهر و دریافت درخواست فارغ التحصیلان رشته های مرتبط حداقل سه مرکز ارائه خدمات در حوزه مشاوره روانشناختی، سلامت روان و درمان اعتیاد در این شهر تاسیس و راه اندازی شود.

کد خبر 323134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.