عرضه بلیت های پاییزی قطارهای مسافری از ۲۳ مهر آغاز می شود

فروش بلیت قطارهای مسافری شرکت های حمل و نقل ریلی برای بازه زمانی ابتدای آبان تا ۳۰ آذرماه امسال از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به صورت همزمان از تمامی کانال های فروش شرکت رجا از ساعت ۹ صبح روز ۲۳ مهرماه کلید می خورد و هموطنان می توانند برای تهیه این بلیت ها از روش اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

همچنین شرکت سفیر ریل آسیا نیز اعلام کرده است که پیش فروش بلیت ۱۰ شرکت ریلی کشور در همه مسیرها در بازه زمانی اول آبان تا ۳۰ آذرماه از ساعت ۹ صبح روز ۲۳ مهرماه همزمان در سطح کشور از طریق اینترنت و نمایندگی های فروش اغاز می شود.

شرکت رجا که حدود نیمی از ظرفیت قطارهای مسافری کشور را در اختیار دارد، به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود، کانال «سفر ارزان» را در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی کرده است.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

روابط عمومی این شرکت همچنین در خبری اعلام کرد: برای ارتقای ایمنی حرکت قطارها در حاشیه شهرها، آموزش های نظم و دوستی برای دانش آموزان در این مناطق، در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 323122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.