میثاقیان: همیشه روی لبه تیغ هستم/ امسال هفتم یا هشتم می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: همیشه روی لبه تیغ هستم ولی از این جو انرژی می‌گیرم و لذت می‌برم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: یک ابومسلمی هستم و وقتی با سپاهان و ذوب‌آهن بازی می‌کنم یاد خاطرات ۵۰ ساله‌ام می‌افتم.

وی افزود: با سپاهان بازی کردن حال دیگری دارد و امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم. سپاهان همیشه بزرگ بوده و همیشه سپاهان است ولی ما هم جوان و پرانرژی و جنگنده هستیم و این را در بازی فردا خواهید دید.

میثاقیان ادامه داد: بازی‌های بیرون از خانه خوبی داشتیم اما در بیشتر بازی‌ها در دقایق پایانی گل خوردیم. در بازی هفته گذشته مقابل پیکان باختیم چون حریف بهتر از ما کار کرد و من مرد روزهای سخت هستم.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم گفت: هر تیمی که دردسر داشته باشد به من می‌گویند که به آن تیم بروم و با اینکه سن و سالم زیاد شده است باز هم کار می‌کنم. مردم اصفهان، سپاهان و ذوب‌آهن را دوست دارم و همیشه خاطرات خوبی از آنها دارم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهد در انتهای فصل تیمش در رده‌ هفتم یا هشتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد، بیان داشت: من همیشه روی لبه تیغ هستم ولی از این جو انرژی می‌گیرم و لذت می‌برم. این حرف‌ها همیشه هست و هر روز می‌گویند دیگر فردا مربی نیستی و در این ۳۵ سالی که مربی بودم از این شایعات بسیار شنیده‌ام.

میثاقیان اظهار کرد: مربیان ما بازی‌های سپاهان را آنالیز کرده‌اند و این تیم مهره‌های خوب و با کیفیتی دارد. کرانچار مربی موفقی بوده و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. هر تیمی بیشتر تلاش کند موفق خواهد بود ضمن اینکه کمی چاشنی شانس هم لازم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد روز ملی زاینده‌رود و خشک بودن این رودخانه گفت: هر وقت به اصفهان می‌آمدیم مستقیم به کنار رودخانه زاینده‌رود می‌رفتیم. انشاالله شرایط رودخانه زاینده رود هم خوب شود.

میثاقیان در پایان از غیبت حسین بادامی و روح‌الله سیف‌اللهی در بازی با سپاهان به دلیل محرومیت خبر داد.

کد خبر 323113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.