ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای جدید از مهمترین رویکرد شرکت عمران است

مبارکه- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: رویکرد این شرکت، توسعه خدمات و ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای جدید و از مهمترین برنامه های این شرکت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حبیب الله طاهرخانی  روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی خدماتی در شهر جدید مجلسی افزود: شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از رویکردی که تنها در شهرهای جدید مسکن احداث کند، خارج شده و بر ارتقای کیفیت زندگی و حوزه های فرهنگی و خدماتی متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است، تصریح کرد: بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر متقاضی ندارد.

طاهرخانی اظهار کرد: توسعه شهرهای جدید مبتنی بر همفکری و همکاری همه مسئولان شهری و شهرستانی است.

وی افزود: باید خدمات و امکانات بیشتر برای سکونت در شهرهای جدید فراهم شود و نگاه مردم برای زندگی در این شهرها تغییر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه احداث کنارگذر غرب از اهمیت بالایی برای رونق بیشتر شهرستان مبارکه و شهر جدید مجلسی برخوردار است گفت: تکمیل این کنارگذر، دسترسی به شهرستان مبارکه و شهر جدید مجلسی را تسهیل می کند

طاهرخانی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و توسعه بیشتر شهر جدید مجلسی باشیم.

۱۷۹ واحد مسکن مهر و یک باب واحد آموزشی روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر مجلسی به بهره برداری رسید.

همچنین یک باب واحد آموزشی متشکل از ۱۲ کلاس درس به نام دبستان ' علامه مجلسی ' با یکهزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا افتتاح شد که هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن را شرکت عمران شهر مجلسی تامین کرده است.

همچنین استخر سرپوشیده با نام ' شهید محسن حججی' با یکهزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت و ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار در شهر جدید مجلسی به بهره برداری رسید.

شهر جدید مجلسی در ۲۵ کیلومتری شهر مبارکه و در مسیر ارتباطی اصفهان به بروجن قرار دارد.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

کد خبر 323103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.