افزایش ۲۲۰درصدی کشفیات مواد مخدر در گلپایگان/امنیت محور توسعه و ترقی جامعه است

گلپایگان-فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در شهرستان کشقیات مواد مخدر۲۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا ازشهرستان گلپایگان، حسین بساطی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارائه برنامه نیروی انتظامی به مردم است.

وی با بیان اینکه اینکه نیروی انتظامی به عنوان سرباز نظام درعرصه نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی دانش بنیان و پروژهش محور به صورت علمی‌ و فنی‌تر با مجرمان درسطح جامعه برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه ۹۶ درصد از پرونده‌های پلیس فتا به نتیجه رسیده است، گفت: با تلاش عوامل انتظامی با یک برنامه مدون و مشخص در پیشگیری از وقوع جرم شاهد کاهش جرائم مختلف درشهرستان هستیم.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی مردمی‌ترین دستگاه است زیرا از طریق آموزش چهره به چهره، حضورمیدانی، گشت‌های تخصصی در پیشگیری و کاهش وقوع جرم موفق عمل کرده است.

بساطی اظهارداشت: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ درصد سرقت منازل، ۳۲ درصد سرقت احشام، ۶۷ درصد سرقت قطعات خودرو، ۱۰۰ درصد سرقت مغازه‌ها، ۵۰ درصد سرقت خشن در سطح شهرستان کاهش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۷۲ درصد تصادفات فوتی درون شهری و ۵۳ درصد تصادفات فوتی برون شهری کاهش داشته است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان گفت: در شهرستان ۶۰ درصد تصادفات فوتی درون شهری مربوط به موتورسواران است و ۶۳درصد آمار تصادفات فوتی موتورسیکلت سواران افراد بالای ۶۰ سال سن هستند.

وی با بیان اینکه در سال جاری تا کنون از سوی شهروندان بیش از ۱۸ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ برقرارشده است که از این تعداد بیش از ۱۷ هزار تماس به ارشاد انتظامی منجر شده است، افزود: پلیس۱۱۰ در مدت ۷ دقیقه در محل حضور رسانده است.

بساطی با قدردانی از فرماندار و اعضای شورای تأمین گلپایگان در همکاری با نیروی انتظامی قدردانی، اظهارکرد: در ۶ ماهه نخست امسال در شهرستان کشقیات مواد مخدر۲۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه احساس امنیت از امنیت مهم‌تر است و مقوله امنیت محور توسعه و ترقی جامعه است، افزود: پلیس انتظامی گلپایگان با تغییر تاکتیک‌ها به صورت مستمر در کاهش جرائم و افزایش کشفیات موفق بوده است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان ابراز کرد: نیروی انتظامی گلپایگان آمادگی دارد پلیس افتخاری برای کمک به مأموریت‌های پلیس جذب کند.

کد خبر 322962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.