حسن‌زاده: برای خلق موقعیت تلاش زیادی می‌کنیم اما از آن استفاده نمی‌کنیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: وقتی نتوانیم از موقعیت‌های خود در بازی به‌ درستی استفاده کنیم، نمی‌توانیم نتیجه خوبی هم به‌دست آوریم.

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل حفاری اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد:  بازی خوبی بود و هر ۲ تیم خوب بازی کردند. حفاری اهواز هم تیم خوبی است و در این چند سال نشان داده خوب بازی می‌کند.

وی ادامه داد: از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم و پس از اینکه ۲ بر صفر عقب افتادیم توانستیم خوب به بازی برگردیم. نشان دادیم تیمی قوی هستیم و می‌توانیم به بازی برگردیم و حتی گل بدی هم که وارد دروازه ما شد را توانستیم جبران کنیم.

حسن‌زاده گفت: از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم و به طبع نتیجه هم نمی‌گیریم چون نتیجه‌ها در صدم ثانیه جا به جا می‌شود و اگر نتوانیم گل بزنیم طبعاً کار برایمان سخت می‌شود.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کرد: برای خلق موقعیت انرژی زیادی صرف می‌کنیم اما از آن خوب استفاده نمی‌کنیم تا بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم چون برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز همه بازی‌ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه داوری دیدار با حفاری خوب بود و مشکلی نداشت، تصریح کرد: فوتسال کار تیمی است و همه تیم در به ثمر رساندن و هم در گل خوردن سهیم هستند.

حسن‌زاده در مورد خواسته خود به‌عنوان یک بازیکن از وزیر ورزش بیان کرد: امیدوارم به فوتسال نگاه ویژه‌ای داشته باشند چون این ورزش از نظر نیروی انسانی پتانسیل برگزاری فینال جام جهانی را دارد اما امکانات در اختیار نداریم و امیدوارم امکانات و توجهات مسئولان نسبت به فوتسال در حد انتظار باشد.

کد خبر 322948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.