مسئولان باشگاه شهرداری کاشان در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال حاضر می‌شوند؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که جلسه کمیته انضباطی باشگاه شهرداری کاشان به منظور پیگیری بدهی‌ فصل گذشته این باشگاه به بازیکنان قرار است امروز در فدراسیون هندبال برگزار شود.

به گزارش ایمنا، تیم شهرداری کاشان فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال رسید و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد اما باشگاه کاشانی با وجود این موفقیت و دارا بودن سهمیه آسیایی، در پایان فصل با مشکلات مالی مواجه شد تا ادامه فعالیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در ادامه نیز به دلیل منع هزینه‌کرد شهرداری‌ها در ورزش قهرمانی، شورای شهر کاشان تصمیم گرفت شهرداری کاشان در ورزش همگانی هزینه کند و اعضا رأی به قطع فعالیت و انحلال این باشگاه دادند.

با وجود گذشت چند ماه از اتمام قرارداد بازیکنان با باشگاه شهرداری کاشان، اما هنوز بدهی‌ها پرداخت نشده است.

به گفته یکی از بازیکنان این تیم، به دلیل اینکه مسئولان باشگاه شهرداری کاشان ۶ ماه با وعده و قول‌های پوچ و دادن چک‌های بی‌محل و رفتارهای غیرحرفه‌ای آنها را اذیت کردند بازیکنان هم مجبور شدند به خاطر پرداخت نشدن قراردادها و وصول نشدن چک‌های خود از طریق وکیل به فدراسیون هندبال شکایت کنند.

پس از شکایت بازیکنان به فدراسیون هندبال و پیگیری‌های انجام گرفته توسط آن‌ها، فدراسیون با ارسال نامه‌ای به باشگاه شهرداری کاشان از آنها درخواست کرد تا برای پیگیری موضوع و حل آن در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند.

گویا قرار است جلسه کمیته انضباطی باشگاه شهرداری کاشان به منظور پرداخت مطالبات بازیکنان امروز (چهارشنبه) ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان این باشگاه در فدراسیون هندبال برگزار شود.

کد خبر 322917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.