دغدغه شهروندان برای افزایش محل های شارژ «اصفهان کارت» رفع شده است

مدیر دفتر اصفهان کارت با اشاره به نصب دستگاههای شارژ خودکار در سطح شهر در ایستگاههای BRT و میادین اصلی شهر، گفت: در حال حاضر دغدغه شهروندان برای افزایش محل های شارژ اصفهان کارت رفع شده است.

فرهاد گلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: نفراتی به صورت گردشی در محل های نصب دستگاههای شارژ خودکار مستقر شده اند تا نحوه استفاده از این دستگاه ها را به مردم آموزش دهند.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه شهروندان با دستگاههای مشابهی همچون پوزهای بانکی کار کرده اند، عملیات کار با دستگاههای شارژ خودکار برای مردم به سادگی انجام خواهد شد.

مدیر دفتر اصفهان کارت با اشاره به نحوه استفاده از این دستگاهها، اظهارکرد: شهروند، اصفهان کارت را در محل علامت گذاری شده قرار می دهد، دستگاه مبلغ مانده کارت را به او نمایش می دهد، سپس گزینه افزایش اعتبار فعال می شود که با زدن این دکمه فرد مبلغی که مایل به اضافه کردن است تا سقف یکصد هزار تومان را وارد کرده و پس از تایید با کشیدن کارت بانکی و وارد کردن رمز، مبلغ مورد نظر از کارت بانکی شهروند کسر و به اصفهان کارت شهروند اضافه می شود.

وی تصریح کرد: پس از انجام عملیات علاوه بر اعلام پیام روی دستگاه، برگه های رسید پرینت ارایه و مشخص می شود از کدام کارت بانکی چه مبلغی به اصفهان کارت انتقال داده شده است.

گلی با اشاره به نصب دستگاههای شارژ خودکار در سطح شهر در ایستگاههای BRT و میادین اصلی شهر، گفت: در حال حاضر دغدغه شهروندان برای افزایش محل های شارژ اصفهان کارت رفع شده است.

وی ادامه داد: این دستگاهها به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان خواهند بود.

کد خبر 322846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.