پایان مهر ماه جشن اختتامیه پروژه مسکن مهر اصفهان/آخوندی ۴۶۵۰ واحد را افتتاح می‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۶۵۰ واحد مسکن مهر شهرهای بهارستان مجلسی، شهر رضا، لایج و فولاد شهر با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد، گفت: جشن پایان کار مسکن مهر تا پایان مهرماه ۹۶ در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت اله غلامی پیرامون آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر در استان اصفهان به ایمنا، گفت: جشن اختتامیه و پایان کار مسکن مهر تا پایان مهرماه ۹۶ در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بیش از ۵۰ شهر استان اصفهان مسکن مهر ساخته شده و در اکثر شهرها ساخت و ساز مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل شهرداری‌ها شده است، افزود: برای محوطه ‌سازی، آماده سازی و فضای سبز تمام هزینه‌ها به شهرداری شهرها پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان ۲۱۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده است که شامل ۱۶۰ هزار واحد شهری و ۵۰ هزار واحد روستایی است، بیان داشت: ۱۴۵ هزار واحد تاکنون در سطح استان افتتاح شده که ۱۰ هزار واحد آن فاقد متقاضی و ۵ هزار ۶۵۰ واحد نیز واگذار نشده و باقی مانده است که ۴ هزار و ۶۵۰ واحد را در شهرهای بهارستان مجلسی، شهر رضا، لایج و فولاد شهر با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ۱۸۰۰ واحد در شهرجدید فولادشهر و ۲۰۰ واحد در شهررضا باقی می‌ماند که پیگیر هستیم این یک هزار واحد مسکونی تا پایان مهر امسال افتتاح شده و جشن اختتامیه مسکن مهر را پایان مهرماه خواهیم داشت.

غلامی در ادامه با اعلام اینکه طرح جامع و تفصیلی ۹۸ شهر استان ابلاغ شده است، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۱۰۷ شهر وجود دارد که طرح تفصیلی شهرهای باقی مانده در شورایعالی به زودی تصویب خواهد شد و با تصویب این چند شهر می‌توان گفت تمام شهرهای اصفهان دارای طرح جامع و یا طرح تفصیلی هستند.

کد خبر 322777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.