یک اصفهانی در آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان

آخرین مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از ۲۱ مهرماه با حضور یک ملی‌پوش اصفهانی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر بانوان برای شرکت در آخرین مرحله تمرینات به اردو فرا خوانده شدند.

فاطمه کشمیری، طاهره اوژند، زهره کاریزنوئی، مهسا سعادت، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، مریم دهقانی (اصفهان)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور (فارس)، مهدیه خاکباز (یزد)، زهرا حبیبی (اردبیل)، رقیه امیری، زینب حسنی (زنجان) ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو هستند که ۲۰ مهرماه وارد تهران می‌شوند.

تمرینات اردوی متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان زیر نظر مهری یوسف‌زاده، سرمربی تیم ملی و سولماز دهقان، مربی تیم ملی، از ۲۱ تا ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

نمایندگان کشورمان با همراهی تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان، برای کسب سهمیه مسابقات جهانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی چین برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

در بخش بانوان این رقابت‌ها، علاوه بر ایران، تیم‌های استرالیا، چین و ژاپن نیز حضور دارند و تیم‌های اول و دوم موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی خواهند شد.

رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از یکم تا ششم آبان ماه در شهر پکن برپا خواهد بود و ملی‌پوشان کشورمان ۲۷ مهرماه تهران را برای حضور در این مسابقات ترک می‌کنند.

کد خبر 322766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.