از درخشش ستاره‌های ذوب‌آهن تا کی‌روشِ تماشاچی

با گذشت ۶ سال و هشت ماه از آخرین تقابل دوستانه با روسیه چهره‌های شاخص تیم ملی در آن مسابقه اکنون شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در حالی فردا به مصاف روسیه می‌رود که نزدیک به هفت سال پیش در دیداری دوستانه این حریف را شکست داد. آن مسابقه در شرایطی برگزار شد که فدراسیون فوتبال به تازگی با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی توافق کرده بود اما مرد پرتغالی که هنوز رسماً سرمربی ایران نبود، نه از روی نیمکت که از سکوهای ورزشگاه ابوظبی نظاره‌گر پیروزی تیم ملی شد که هدایتش به صورت موقت به دستیار سابق افشین قطبی یعنی علیرضا منصوریان سپرده شده بود.

ستاره و گلزن تیم ملی در آن مسابقه بازیکنان وقت ذوب‌آهن یعنی قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خلعتبری بودند که اولی در حال حاضر هم در جمع سبزپوشان اصفهانی حضور دارد اما به خاطر مصدومیت از میادین به دور است. حدادی‌فر البته حتی پیش از مصدومیت و مثل خلعتبری از مدت‌ها پیش دیگر در تیم ملی حضور ندارد.

کی‌روش که در آن شب تنها تماشاگر پیروزی ملی‌پوشان ایران بود اکنون در حالی به عنوان نفر اول کادر فنی تیم ملی رو در روی روسیه قرار می‌گیرد که در این فاصله برای مرتبه دوم ایران را به جام جهانی رسانده است. در مقابل، منصوریان پس از جدایی از استقلال سخت‌ترین روزهای خود در حیطه مربیگری را پشت سر می‌گذارد.

کد خبر 322696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.