بی دقتی در فضای مجازی زمینه ساز انحراف افراد است

تیران-سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: بی دقتی و عدم هوشیاری در فضای مجازی زمینه ساز انحراف و بدبختی افراد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ رضا هدایتی در آیین پیام مهر پلیس در مدرسه راهنمایی حاج احمد بهنیا تیران با اشاره به ظرفیت ها و تهدیدهای فضای مجازی اظهار داشت: کار در فضای مجازی نیازمند هوشیاری، دقت و تعهد است.

وی افزود: بی دقتی و عدم هوشیاری در فضای مجازی زمینه ساز انحراف و بدبختی افراد است که نباید نسبت به آن بی دقتی کرد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به لزوم انس با خداوند در زندگی، بیان داشت: انس با قرآن و اهل البیت(ع) فرصت ساز برای حفظ جوانان و نوجوانان از آسیب های اجتماعی است که تقویت باورهای اسلامی در زندگی فردی شان مانع از بروز مشکل در زندگی می شود.

وی بر قانون مداری تاکید کرد و گفت: برخی از افراد که بدون گواهینامه اقدام به رانندگی وسایل نقلیه می کنند مجبور به پرداخت دیه های سنگین در تصادفات هستند که در این خصوص  همکاری دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس در اجرای قوانین نیاز است تا اینکه شاهد کاهش تصادفات در هر سال باشیم.

  سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: همکاری مردم در اجرای قوانین و مقررات اساس و پایه در کاهش حوادث ترافیکی است.

کد خبر 322625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.