پیشرفت ۶۰ درصدی محورهای یک تا ۳ بازار عمده فروشان خشکبار

معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: محورهای یک تا ۳ بازار عمده فروشان خشکبار تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، برخی از مشاغل  به دنبال خود عوارض خاصی را به شهر تحمیل می کنند و منجر به ایجاد ترافیک و راه بندان های طولانی می شوند از همین رو باید برای اینگونه مشاغل مکان هایی طراحی شود تا شهر از ترافیک در امان و شهروندان نیز در آرامش باشند.

یکی از مشاغلی که باعث ترافیک سنگین و نارضایتی شهروندان شده وجود بنگاه های عمده فروشی خشکبار در محور خیابان های جهاد، مسجد سید و ولیعصر است که این خیابان ها به دلیل اینکه در مناطق مرکزی و پرتردد شهر قرار دارند، باعث بروز ترافیک در محور مرکزی و غربی شهر شده است.

از همین رو احداث بازار خشکبار و خوار و بار در میدان بزرگ میوه و تره بار اصفهان با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: با توجه به انتقادات و شکایت های شهروندان برای سد معبر و ترافیک شهر اصفهان به ویژه در خیابان های مرکزی شهر از جمله خیابان ولیعصر و جهاد احداث بازار عمده فروشان خشکبار و خوار و بار در شرق اصفهان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

امیرنوری افزود: عملیات اجرایی این پروژه در نیمه دوم سال  گذشته با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.

معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه در ۷ ردیف و هر ردیف نیز دارای ۱۵ واحد است، گفت: بازار عمده فروشان خشکبار و خوار و بار در زمینی به مساحت ۱۴ هزار هکتار طراحی شده و ۱۰۹ انبار نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

نوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی محور یک تا ۵ بازار عمده فروشان در دست اجرا می باشد.

معاون عمران سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه محورهای  یک تا ۳ این پروژه تاکنون ۶۰ درصدی پیشرفت داشته است، ادامه داد : همچنین محور۴ و ۵ بازارعمده فروشان خشکبارنیز تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ردیف ۶ و ۷ پروژه در نیمه اول سال آینده در دست مناقصه قرار گرفته می شود، گفت: پروژه ساماندهی عمده فروشان خشکبار یک پروژه ای ملی است که کمک شایانی به رفع مشکلات شهری در زمینه سد معبر و ترافیک می کند.

معاون عمران سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: پروژه ساماندهی عمده فروشان خوار و بار و خشکبار پروژه ای ملی است که کمک شایانی به رفع مشکلات شهری در زمینه سد معبر و ترافیک می کند.

کد خبر 322596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.