ماه‌های دور از مسابقه!

در روزهایی که اشکان دژاگه به خاطر بدون تیم بودن از شرایط مسابقه به دور است مصدومیت مانع از بازی کردن او در ترکیب تیم ملی شد.

به گزارش ایمنا، طبیعتاً وقتی بازیکنی تیم باشگاهی نداشته باشد در شرایط مسابقه هم قرار نخواهد گرفت. این وضعیت درباره اشکان دژاگه هم صادق است اما کارلوس کی‌روش با فراخواندن این بازیکن به تیم ملی و البته قرار دادنش در ترکیب اصلی در اردوی قبلی شرایطی را فراهم آورد تا تاریخ آخرین دیدار رسمی ثبت‌شده در کارنامه او خیلی قدیمی نشود.

علیرغم لطف ویژه‌ای که با وجود وضعیت نامساعد باشگاهی شامل حال کاپیتان تیم ملی شده است اما او در بدو ورود به اردو به یک بدبیاری بزرگ گرفتار آمد و آن اینکه در همان اولین جلسات تمرینی با تکل یکی از همبازیانش مصدوم شد. هرچند آسیب‌دیدگی دژاگه طبق اعلام کادر پزشکی تیم ملی چندان جدی نبود اما برای غیبت او در هر ۲ دیدار دوستانه پیش رو کفایت کرد.

کی‌روش در دیدار قبلی برابر توگو بیشتر به نفراتی بازی داد که در گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند اما داستان بازی با روسیه متفاوت است و سرمربی تیم ملی قاعدتاً برای دیدار با میزبان جام جهانی اولویت بازی را به آن دسته از ملی‌پوشانی خواهد داد که حساب ویژه‌تری روی آنها باز کرده است.

کد خبر 322552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.