تغییر و تحول در شهرداری امری ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تغییر و تحول در شهرداری امری ضروری است و همگان به این مهم توجه دارند و این امر را از خواسته های مردم می دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در دومین دهه از ماه محرم یاد شهدای گرانقدر کربلا را گرامی می داریم و از هئیت های عزاداری که در دهه اول محرم زمینه حضور شهروندان را در برنامه های متنوع فراهم کردند، سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: از اینکه تمامی هئیت ها در تلاش هستند که هرسال برنامه های بهتری را با محتوای بیشتر به مردم ارائه کرده و جلسات وعظ، خطابه و مداحی را از هرگونه موارد خرافی تطهیر کنند تقدیر و تشکر می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: امیدواریم با حضور فضلا و اندیشمندان و خطیبان توانا سال به سال بنای این مراسم افزوده و اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با فلسفه قیام عاشورا بیشتر آشنا شوند و با قرار گرفتن در مسیر آن کشتی نجات، سعادت دنیا و آخرت خود را رقم بزنند و به تعبیر شهید مطهری خودشان را در کوثر حسینی شستشو دهند و زنده کنند و از نو مبانی اسلام را بیاموزند و حس امر به معروف و نهی از منکر و فداکاری در راه حق را در خود زنده نگه دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ادامه داد: دیروز شاهد مراسم تکریم و معارفه شهردار اصفهان و اعضای شورای چهارم بودیم لذا زحمات مهدی جمالی نژاد به عنوان شهردار سابق اصفهان را ارج می نهیم و برای وی آرزوی توفیق داریم و برای قدرت الله نوروزی نیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

نصراصفهانی با بیان اینکه تغییر و تحول در شهرداری امری ضروری است و همگان به این مهم توجه دارند و این امر را از خواسته های مردم می دانند، گفت: در همین راستا باید شأن و جایگاه کسانی که قرار است مسئولیت را به کس دیگری در شهرداری بسپارند حفظ شود و کسانی که مسئولیت را قبول می کنند از پاکدستی، دانش و صداقت لازم برخوردار بوده و آمادگی لازم برای خدمت شبانه روزی را داشته باشند.

وی ادامه داد: افراد انتخاب شده باید از نظم و انضباط لازم برخوردار بوده و تفکر شورایی داشته و اعتقاد به خرد جمعی داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه۱۳مهرماه برابر با ۵ اکتبر روز جهانی معلم نامگذاری شده، ضمن پاسداشت زحمات تمامی اصحاب تعلیم و تربیت، گفت: امیدواریم دولت تدبیر و امید به خواسته های این قشر از جامعه توجه داشته باشد و در این میان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان که علی رغم مشکلات موجود، شروع سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان رغم زدند تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که مسئولان قدر این زحمات را بدانند و زبان به شکایت نگشایند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه کوه دنبه یکی از اماکن طبیعی شهر اصفهان است، تصریح کرد: پیش از این با ساخت دو ساختمان بلند مرتبه این کوه در آستانه محصور شدن قرار گرفت و اخیراً نیز با گود برداری ساختمانی دیگر در حوالی آن در معرض خطر قرار گرفته است لذا از مسئولان اداره مسکن و شهرسازی تقاضا داریم ضمن بررسی های لازم به این وضعیت رسیدگی کرده تا حق طبیعی مردم از بین نرود.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حقوق برخی از کارگران و کارمندان شهرداری به تعویق افتاده به طوری که از مردادماه سال جاری دریافتی نداشته اند بنابراین از تمامی دست اندرکاران به خصوص شهردار اصفهان تقاضا داریم تا این امر را مورد توجه قرار داده و حقوق آنها به هر نحو ممکن پرداخت شود چراکه امرار معاش با یک تا یک و نیم میلیون تومان مشکل است و امیدواریم مدیریت شهری شرایطی را فراهم آورد که مایه شرمساری مردم نشویم.   

کد خبر 322532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.