ارائه تسهیلات و رفع دیوان‌سالاری زائد راه گشای صنعت است

کاشان–نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: ارائه تسهیلات و رفع دیوان‌سالاری زائد راه گشای صنعت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعبه‌های بانک صنعت و معدن سراسر کشور در کاشان اظهار داشت: برای حل معضلات صنعتگران اختیارات بیشتری به شعبه بانک صنعت و معدن در کاشان تفویض شود.
وی، بابیان اینکه کاشان پنجمین شهر ثروتمند ایران است، تصریح کرد: منطقه کاشان با اتکاء به بخش خصوصی جزو محدود شهرهایی است که دولت‌ها کمترین سرمایه‌گذاری را در آن داشته‌اند.
به گفته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش اقتصادی در شهرستان تمام امور این بخش متعلق به مردم است و خودشان محور سرمایه‌گذاری هستند.
وی تصریح کرد: تلاش و کارآفرینی مردم کاشان و آران وبیدگل نمونه عینی و اجرایی اقتصاد مقاومتی است و با مشارکت کامل مردم به اجرا درآمده به‌گونه‌ای که در آران وبیدگل نرخ بیکاری فقط ۴درصد است.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با انتقاد از دیوان‌سالاری زائد اداری اظهار داشت: تفویض اختیار از استان به منطقه کاشان خواست مردم این منطقه است.
ساداتی نژاد افزود: برای حل معضلات صنعتگران اختیارات بیشتری به شعبه بانک صنعت و معدن در کاشان تفویض شود.
وی گفت: واگذاری گروه ماده ۵ به منطقه کاشان یک رویداد مهم در استان اصفهان بوده است.
نماینده مردم در مجلس در خصوص تأمین مالی بخش صنعت گفت: ارائه تسهیلات بانکی و حذف بروکراسی زائد در این بخش می‌تواند به رشد اقتصادی و رفع بیکاری کمک کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با تعامل صنعت و دانشگاه باید مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه را هر چه سریع‌تر برطرف شود.
وی در انتها به جایگاه محتشم در جهان تشیع اشاره کرد و گفت: انتشار کتیبه‌های محتشم توسط مرحوم حسین تفضلی از عوامل مهم شناسایی این شاعر برجسته به عالم تشیع بوده است.
ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: تمدن چندین هزارساله سیلک نشان از جایگاه بلند این شهر در عرصه فرهنگ و تمدن است.

کد خبر 322526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.