آماده ائتلاف برای آبادانی و اشتغال در مشهد هستیم

شهردار مشهد مقدس بر ایجاد فضای دوستانه بین مسئولان تاکید کرد و گفت: آماده ائتلاف برای آبادانی و اشتغال در مشهد هستیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهردار مشهد مقدس روز گذشته میزبان رئیس و معاونان ستاد دکتر حسن روحانی در انتخابات سال1396 در سالن شهدای شهرداری مشهد بود که در این نشست تقی‌زاده‌خامسی با بیان اینکه امروز نگاه سه‌ونیم‌میلیون مشهدی به شهرداری است، بیان کرد: براساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته، امروز امید در بین شهروندان مشهدی ایجادشده و این امید را شما،اعضای شورای پنجم و فضای دوستانه بین مسئولین ایجاد کرده‌است.
وی با اشاره به مشکلات شهر مشهد بیان کرد: امروز مشهد تبدیل به یک کارگاه بزرگ ساختمانی راکد شده است لذا اول باید موتور کارگاه ها برای اتمام پروژه ها ی نیمه تمام به کار بیفتد.
شهردار مشهد مقدس با اشاره به نوسازی بافت حرم مطهر رضوی بیان کرد: نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر قرار بود در طی 5 سال به اتمام برسد، اما متأسفانه پس از 22 سال درحال‌حاضر تنها 45 درصد پیشرفت دارد. این یک رکورد منفی در پیشرفت کارهاست.
مردم، احترام و شفافیت می‌خواهند
تقی‌زاده‌خامسی با اشاره به توقع مردم از شهرداری، گفت: مردم از شهرداری، اول احترام و دوم تسهیل در امور و شفافیت را می‌خواهند و شفافیت به این معناست که مردم از هر بخش‌نامه و دستورالعمل آگاه باشند، نه اینکه تنها یک کارشناس از آن مطلع باشد و از طرفی در محدوده کاری خود به‌دنبال توانمندسازی مردم هستم؛ یعنی مردم را به حقوقی که دارند، آشنا کنیم.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت کار حزبی در کشور، گفت: کار حزبی خوب است به شرطی که در چارچوب قوانین جاری و مستمر باشد، نه فقط در انتخابات فعال شود.
شهردار مشهد مقدس با اشاره به نقش ایجاد اشتغال عنوان کرد: آرامش ذهنی مردم در جایگاه بسیار مهمی قرار دارد و شما نیز باید تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال که سبب امید برای مردم می‌شود، انجام دهید.
تقی‌زاده خامسی با بیان اینکه امروز وضعیت خوبی برای کار و فعالیت در شهر فراهم است، خاطرنشان کرد: به نظر من، شرایط برای پیشرفت در شهر آماده است و من در ملاقات‌های هفته اخیر خود به‌ویژه با نمایندگان شهر مشهد مقدس نیز اعلام کردم که برای آبادانی و ایجاد اشتغال در مشهد مقدس آماده ائتلاف با همه نیروهای دلسوز و توانمند هستم.

کد خبر 322503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.