اتفاقات خوبی در انتظار شهر اصفهان است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: با وحدت و پشتکار شهردار اصفهان و حمایت دولت، اتفاقات خوبی در انتظار شهر اصفهان در بخش های حمل و نقل عمومی، شهرسازی، تکریم مردم در شهرداری ها و جذب سرمایه گذاران، خواهد بود.

علیرضا نصراصفهانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از سال ۱۲۸۵ هجری شمسی تاکنون ۷۳ شهردار مدیریت اجرایی شهر را بر عهده گرفته اند و در طول بیش از ۱۰۰ سالی که از عمر بلدیه در این شهر می گذرد، هر فردی که به عنوان شهردار انتخاب شده سعی داشته بر ارزش های این شهر جهانی اضافه کند.

وی ادامه داد: در این سالها تلاش  شده با همکاری و همراهی مردم آنچه به عنوان نیاز یک شهر جهانی مطرح بوده، محقق شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم هفتاد وسومین شهردار متنخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان هم به گونه ای عمل کند که در پایان ۴ سال زمان فعالیت، باعث سرفرازی خود و سربلندی اعضای شورای پنجم که «قدرت الله نوروزی» را از بین ۵۹ نفر کاندیدا انتخاب کردند، باشند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه وضعیت اقتصادی شهر مناسب نیست، یقین دارم که با وحدت و پشتکار شهردار اصفهان و حمایت دولت اتفاقات خوبی در انتظار شهر در بخش های حمل و نقل عمومی، شهرسازی، تکریم مردم در شهرداری ها و جذب سرمایه گذارانی که علاقه وافری به سرمایه گذاری در این شهر تاریخی دارند، خواهد بود.

نصراصفهانی در پایان از همه کارکنان خدوم شهرداری که درکنار شهردار سابق فعالیت های خوبی برای آبادانی شهر اصفهان انجام دادند، تشکر کرد.

کد خبر 322430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.