۱۰ تکلیف مهم از اصل ۴۴ قانون اساسی اجرایی نشده است

رئیس کمیسیون تولید ملی و اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، گفت: گزارش کمیسیون به احتمال فراوان در هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌شود درغیر این‌صورت در هفته ابتدایی آبان‌ماه این اتفاق صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در خصوص گزارش کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این گزارش به احتمال فراوان در هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌شود، درغیر این‌صورت در هفته ابتدایی آبان‌ماه این اتفاق صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این گزارش آماده شده است، گفت: بخشی از محورهای این گزارش آسیب‌شناسی، سهام عدالت، طبقه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی، واگذاری‌ها و تعاونی‌ها است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه در بخشی از این گزارش پیشنهادهایی در خصوص تکالیف باقی ‌مانده اصل ۴۴ قانون اساسی است، اضافه کرد: ۱۰ تکلیف مهم از سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی باقی مانده که اجرایی نشده است.

فولادگر با تاکید بر اینکه در این گزارش پیشنهاد اجرایی و اصلاح قانون مطرح شده است زیرا مواردی وجود دارد که قانون نیاز به اصلاح دارد، بیان کرد: در پایان گزارش باید یک پیشنهاد وجود داشته باشد، شش گزارش شامل گزارش‌های اصل ۴۴، حمایت از تولید داخل، بازار کسب‌وکار، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رفع موانع تولید توسط کمیسیون تولید ملی و اصل۴۴قانون اساسی در صحن علنی قرائت می‌شود.

کد خبر 322376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.