فعالان اقتصادی فرایند آموزش کارکنان خود را جدی بگیرند

رییس کمیسیون آموزش پژوهش و توانمند سازی اتاق بازرگانی اصفهان از فعالان اقتصادی خواست که آموزش در بنگاه‌های اقتصادی خود را جدی بگیرند و گفت: مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان با هدف تامین نیازهای آموزشی فعالان اقتصادی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا امیر کشانی در ششمین جلسه کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان، تصریح کرد: اتاق بازرگانی به ‌عنوان تشکل مادر اقتصادی تلاش می‌کند با نیازسنجی آموزش بنگاه‌های اقتصادی استان بر اساس درخواست و نیاز آن دوره‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های آموزشی برگزار کند.

وی طراحی و تدوین نرم‌افزار پورتال آموزشی اتاق، تدوین دفترچه راهنمای استفاده از نرم‌افزار پورتال آموزشی اتاق، پیگیری نیازسنجی آموزشی برای شناسایی نیازهای آموزشی تخصصی و مهارت‌های شغلی، ارایه راهکارهای علمی برای حل مشکلات صنعتگران و فعالین اقتصادی و اعضای اتاق در قالب طرح‌های پژوهشی بر اساس روش‌های نوین علمی را از اولویت کمیسیون در سال جاری برشمرد و گفت: ایجاد کارگروه تخصصی برای چگونگی پرورش و تربیت مدرسین خبره برای اتاق بازرگانی، فراخوان و داوری طرح‌های پژوهشی RFP تدوین آئین‌نامه چگونگی نظارت بر تنظیم بررسی و ارزیابی طرح‌های پژوهشی در قالب سیستمی و به‌دوراز سلیقه‌ی شخصی با استفاده از نرم‌افزار  MSP، تدوین آئین‌نامه چگونگی ارتباط صنعت و دانشگاه از دیگر  برنامه‌های کمیسیون است.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه مدیران و مشاوران استان اصفهان گفت: این باشگاه می‌تواند اکوسیستم کارآفرینی استان را به ‌مرور زمان برای جوانان بهبود دهد.

نایب رییس کمیسیون آموزش اتاق در این جلسه گفت: باشگاه مدیران و مشاوران به‌صورت ماهانه نشستی با حضور مشاوران خبره برگزار می‌کند و فعالان اقتصادی می‌توانند از این ظرفیت برای مشاوره رایگان فعالیت‌های خود استفاده کنند.

کوروش خسروی تصریح کرد: باشگاه مدیران و مشاوران یک مدل بومی‌سازی از بنیاد مکنزی است که تلاش می‌کند مدیران و مشاوران خبره برای فضای کسب‌وکار استان و کشور تربیت کند.

کد خبر 322108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.