مصدوم موردنظر مهدی‌پور بود

سرمربی ذوب‌آهن آسیب‌دیدگی بدموقع برخی نفرات کلیدی این تیم را یکی از عوامل اصلی برهم خوردن برنامه‌هایش دانست.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی در جدیدترین مصاحبه خود تأکید کرده است که مصدومیت ۲ بازیکن کلیدی ذوب‌آهن در آغاز فصل برنامه‌های او را به هم زده است. سرمربی ذوب‌آهن در این گفت‌وگو که با خبرگزاری تسنیم انجام داده از قاسم حدادی‌فر نام برده اما با اشاره به برخی تبلیغات منفی علیه دیگر بازیکن مصدوم ترجیح داده است تا از او اسمی نبرد.

بازیکن مورداشاره قلعه‌نویی طبق گفته خود او در اردوی ترکیه مصدوم شده و ۶ هفته دور از دسترس بوده است. با کدهایی که سرمربی ذوب‌آهن داده مشخص است که منظور او کسی نیست جز مهدی مهدی‌پور که در اردوی ترکیه از ناحیه مچ پای چپ دچار پیچ‌خوردگی شد و پس از غیبت در پنج هفته از مسابقات لیگ برتر در دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان از هفته ششم اولین بازی خود در لیگ هفدهم را انجام داد.

از آنجا که حدادی‌فر کمی پس از مصدومیت مهدی‌پور رباط صلیبی پاره کرد بهبود هرچه سریع‌تر این هافبک جوان اصفهانی اهمیت بیشتری یافت زیرا وظیفه خطیر پُر کردن جای خالی کاپیتان مصدوم ذوب‌آهن بیش از هر کس دیگری بر عهده او بود. اتفاقاً مهدی‌پور در بازگشت از مصدومیت خوش درخشید و با پاس گل‌هایی که در دیدار برابر استقلال‌های خوزستان و تهران داد نقش پُررنگی در واریز چهار امتیاز از این ۲ بازی به حساب تیم اصفهانی ایفا کرد.

کد خبر 322089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.