خروج مشاغل خطی به زودی از بازار/اصناف همسو با تغییرات حرکت کنند

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با اشاره به اینکه کسب وکارهای خطی در آینده نزدیک از عرصه بازار خارج می شوند، گفت: اصناف نباید در مقابل این تغییرات مقاومت کنند بلکه باید با آن همراه شده و از آن بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا رسول جهانگیری  در جلسه مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان که با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و رئیس اداره امور اصناف این سازمان، رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف، رئیس کمیسیون فرهنگی اتاق اصناف و اعضا مرکز تحقیق و توسعه برگزار شد، اظهار داشت: حضور هیات رئیسه جدید اتاق اصناف با زمان تغییر و تحولات بازار و شیوه های کسب و کار مقارن شده است.

وی افزود: خوشبختانه کمیسیون های ششگانه اتاق اصناف امروز از حالت صوری خارج شده و کاملا فعال هستند و برکات این فعالیت ها به وضوح در اتاق اصناف و اتحادیه ها احساس می شود.

جهانگیری رویکرد اصلی کمیته تحقیق و توسعه در شرایط موجود را مطالعه دقیق بر روی بازار و کسب و کارهای نوین در اصناف عنوان کرد و گفت: از کمیته تحقیق و توسعه خواستار پیگیری مجدانه و عملیاتی طرح های مطرح شده در این جلسه هستیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان خاطرنشان کرد: اتحادیه املاک با حدود۶ هزار عضو برای آغاز مسیرهای جدید اعلام آمادگی می کند.

وی با اشاره به اینکه کسب وکارهای خطی در آینده نزدیک از عرصه بازار خارج می شوند، گفت: اصناف نباید در مقابل این تغییرات مقاومت کنند بلکه باید با آن همراه شده و از آن بهره ببرند.

کد خبر 322081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.