شگفت آفرینی تخصص اصناف در بستر تجارت الکترونیک

رئیس مرکز تحقیق وتوسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه تخصص و تجربه اصناف در بستر تجارت الکترونیک نتایج شگفت آوری خواهد داشت، گفت: مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف به سرعت کار اجرایی در زمینه توسعه کسب و کارهای الکترونیک در اصناف اصفهان آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا روح الله چلونگر در جلسه مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان، با ارائه گزارشی از روند برنامه های این مرکز، اظهار داشت: تصمیم گیری به موقع سازمان و درایت ریاست اتاق در این برهه حساس منجر به ایجاد مرکزی برای تصمیم سازی برای آینده اصناف شد.

وی افزود: در این مرکز افراد صاحب نظری از بدنه اصناف گرد هم آمده اند تا مسیر تغییر و تحول در اصناف را هموار کنند.

رئیس مرکز تحقیق وتوسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با بیان اینکه قطعا ورود جدی و قوی اصناف به مبحث کسب و کار الکترونیک بازی برد برد برای تولید کننده و مصرف کننده است، خاطرنشان کرد: تخصص و تجربه اصناف در بستر تجارت الکترونیک نتایج شگفت آوری خواهد داشت.

وی افزود: سیاست گذاری صحیح سازمان صنعت، معدن و تجارت و واگذاری تصمیم گیری برای اصناف به خودشان از یکسو و تمایل برای تغییر در بدنه اصناف از سوی دیگر باعث توسعه پایدار اصناف خواهد شد.

چلونگر ادامه داد: بنا بر دستور ریاست اتاق اصناف مرکز تحقیق و توسعه به سرعت کار اجرایی در زمینه توسعه کسب و کارهای الکترونیک در اصناف را با اولویت اتحادیه های در معرض تغییر و تحول آغاز خواهد کرد.

کد خبر 322077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.