احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: تقاطع غیر همسطح شهید اردستانی با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در برنامه اجرایی ماه‌های آینده شهرداری اصفهان قرار دارد که طراحی آن انجام شده است.

سعید کورنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی در کیلومتر ۷ رینگ حفاظتی اصفهان در تقاطع با بزرگراه شهید اردستانی (اتوبان فرودگاه) در اولویت اجرا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طراحی این پروژه انجام شده است، ادامه داد: امکان اجرای سازه پل با توجه به آزادسازی های اطراف آن وجود دارد اما اجرای رمپ های آن از هر طرف نیازمند تکمیل آزادسازیهاست که هماهنگی های لازم توسط مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان در این خصوص صورت گرفته و این مهم در مراحل نهایی آزادسازی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان به مسیر رینگ چهارم و حفاظتی شهر اشاره و عنوان کرد: ادامه مسیر رینگ در شمال این تقاطع، با عبور از خیابان های آیت الله غفاری و بعثت و گذشتن از شهرهای دولت آباد و خورزوق، بزرگراه معلم را قطع و به سمت تقاطع استقلال حرکت می کند.

وی اضافه کرد: مسیر دیگری نیز شهرداری پیشنهاد داده و در شورای ترافیک استان نیز به تصویب رسیده و در دفتر معاونت عمرانی استانداری هم عملیات اجرایی آن مورد تصویب قرار گرفته و مراحل نهایی تصویب در استان را طی می کند.

 کورنگ بهشتی تصریح کرد: این مسیر پس از تقاطع غیر همسطح شهید اردستانی یک کیلومتر در رینگ حفاظتی عبور می کند و وارد یک مسیری به طول ۶ کیلومتر می شود که در نهایت به خیابان فرزانگان متصل می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسیر، مسکنی برای ترافیک شمال شرق اصفهان محسوب می شود، افزود: در حال حاضر تداخل شدید خودروهای سنگین با وسایل نقلیه سبک همچون سواری ها وجود دارد که منجر به تصادفات ناگواری در محدوده سه راه نقشینه و عاشق اصفهانی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح شهید اردستانی جزء برنامه اجرایی شهرداری اصفهان است و در حال حاضر گروه های نقشه برداری مشغول فعالیت‌های مقدماتی برای آغاز عملیات اجرایی هستند که بر همین اساس پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بخش های عمده ای از این تقاطع اجرا شود.

کد خبر 321982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.