دوئل باشگاهی دروازه‌بانان ملی برنده نداشت

دو سنگربان ملی‌پوش جا مانده از جمع شاگردان کارلوس کی‌روش در آستانه انتشار لیست جدید تیم ملی عملکرد تقریباً مشابهی در مصاف رو در رو با یکدیگر از خود به جای گذاشتند.

به گزارش ایمنا، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری که به پای ثابت اردوهای تیم ملی بدل شده بودند در آخرین لیست کارلوس کی‌روش جایی نداشتند و برخلاف انتظار همزمان با هم خط خوردند.

این ۲ دروازه‌بان ملی‌پوش در آستانه انتشار لیست جدید تیم ملی در قالب دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا از هفته هشتم لیگ برتر به هم رسیدند و امیدوار بودند تا در تقابل رو در رو با یکدیگر کی‌روش را برای بازگشت به جمع ملی‌پوشان مجاب کنند.

سنگربانان سابقاً ملی‌پوش ذوب‌آهن و سایپا در روزی که هر یک چند موقعیت جدی گلزنی را از تیم حریف گرفتند موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌های خود نشدند تا در مجموع روزی به نسبت معمولی را پشت سر گذاشته باشند هرچند که اخباری در جریان به مراتب بیش از مظاهری به چالش کشیده شد.

باید منتظر انتشار لیست جدید تیم ملی ماند و دید که آیا نام این ۲ سنگربان نسبتاً کم‌نوسان لیگ برتر در آن به چشم می‌خورد و یکی از آنها به جمع شاگردان کی‌روش بازمی‌گردد یا خیر هرچند که احتمال وقوع این حالت دست‌کم تا اطلاع ثانوی خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد.

کد خبر 321192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.