بیش از نیمی از ساختمان های اداری ثبت احوال در استان مستهلک است

چادگان - مدیرکل ثبت احوال استان گفت: به دلیل نوع شرایط کاری، پرسنل ثبت احوال از نظر عاطفی آسیب پذیرتر هستند بنابراین باید به آن ها توجه بیشتر داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حسین غفرانی کجانی، در حاشیه دیدار با فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان، ضمن تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: سازمان ثبت احوال از اطلاعات خانواده های ایرانی محافظت می نماید و امیدواریم در این زمینه امانت دار خوبی باشیم.

وی گفت: این مجموعه  انواع خدمات حقوقی و اداری را  به مردم ارائه می کند.

وی با اشاره به این که بیش از نیمی از ساختمان های اداری این مجموعه در کل استان مستهلک است، ادامه داد: ساختمان این اداره در شهرستان چادگان یکی از موارد است و از آنجا که این شهرستان، یکی از مناطق مهم استان در حوزه  گردشگری است و گریز مردم کلان شهر اصفهان به این شهر به جهت راحتی، آرامش و آسایش است؛ ما نیز معتقدیم که کارکنان این اداره باید در فضای مناسب اداری فعالیت کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان در ادامه با ابراز رضایت از تعامل خوب مدیریت شهرستان با اداره ثبت احوال در زمینه رفع مشکلات ساختمان این اداره قول مساعدت داد.

غفرانی با اشاره این که پرسنل این مجموعه به دلیل نوع شرایط کاری به لحاظ عاطفی نیز آسیب پذیر هستند، افزود: امیدواریم بتوانیم در جهت رفاه بیشتر کارکنان خدوم این مجموعه در سراسر استان گام برداریم.

وی در پایان با اشاره به شعار دولت مبنی بر خدمت به مردم  گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت اهداف رو به رشد حرکت کنیم.

به گزارش ایمنا؛ فرماندار چادگان، معاون اسناد هویتی استان، رئیس اداره ثبت احوال چادگان، کارکنان و رییس شورای اسلامی شهر چادگان  نیز در این جلسه حضور داشتند.

لازم به ذکر است در حاشیه این دیدار از اداره ثبت احوال چادگان و چگونگی انجام خدمات ثبت احوال از نزدیک بازدید بعمل آمد و از کارکنان این اداره نیز تجلیل شد.

همچنین از پرچم اهدایی آستان قدس رضوی به هیئت پیاده روی این شهرستان نیز رونمایی  شد.

کد خبر 321182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.