پیشرفت ۳۲ درصدی احداث مجموعه تجاری و پارکینگ کمر زرین

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) با اشاره به اینکه مجموعه تجاری و پارکینگ کمرزرین در ضلع شمال شرقی میدان جلوخان مسجدجامع قرار گرفته از پیشرفت ۳۲ درصدی این مجموعه خبرداد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مجموعه تجاری و پارکینگ کمرزرین در فاز سوم پروژه میدان امام علی (ع) قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: این مجموعه در ۴ طبقه با زیربنای ۳۲ هزار مترمربع ساخته می شود که ۲ طبقه آن به متراژ ۱۸ هزار متر مربع به پارکینگ اختصاص داده شده و ۲ طبقه دیگر آن با متراژ ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع به صورت تجاری است.

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) با اشاره به ساخت ۳۵۰ واحد تجاری در این مجموعه اضافه کرد: پارکینگ کمرزرین نیز ظرفیت گنجایش ۵۵۰ دستگاه خودرو را خواهد داشت.

رضایی با اشاره به اینکه مجموعه تجاری و پارکینگ کمرزرین در ضلع شمال شرقی میدان جلوخان قرار گرفته است، عنوان کرد: این پروژه به صورت مشارکتی در دست احداث است که شهرداری، زمین و پروانه ساخت آن را تأمین کرده و ساخت آن بر عهده بخش خصوصی است بر این اساس در سال جاری بخش خصوصی همزمان با پیشرفت پروژه باید ۵۵ میلیارد تومان برای آن هزینه کند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم مجموعه پارکینگ کمرزرین تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از پارکینگ کمرزرین بخشی از مشکل کمبود جای پارک در محدوده امام علی (ع) برطرف خواهد شد.

کد خبر 321163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.