قلعه‌نویی: از این گل نزدن‌ها خسته شده‌ام/ پهلوان شرایط سال‌های گذشته را ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی نبود و اگر تماشاگر بودم در نیمه اول ورزشگاه را ترک می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از توقف یک بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی نبود و اگر تماشاگر بودم در نیمه اول ورزشگاه را ترک می‌کردم. ولی در نیمه دوم تیم خوب شروع کرد و ایجاد موقعیت زیادی داشتیم، البته خود من هم از این گل نزدن‌ها خسته شده‌ام.

وی ادامه داد: بدشانس و کم‌شانس هستیم و گل‌های ساده‌ای می‌خوریم ولی با این حال به بچه‌ها خدا قوت می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سایپا تیم خوب و قدرتی بود ولی یک قانون نانوشته می‌گوید وقتی گل نزنی گل می‌خوری. به خصوص روی نتیجه یک بر صفر که اطمینانی به آن نیست ولی باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم و فوتبالی را بازی کنیم که امروز در نیمه دوم ارائه کردیم.

قلعه‌نویی در مورد عملکرد سوارز بازیکن برزیلی تیمش افزود: اگر اجازه می‌دادند این بازیکن زودتر به ترکیب ذوب‌آهن اضافه شود امروز شرایط بهتری داشت ولی امروز از او کاملاً راضی بودم و لازم بود به دفاع حریف فشار بیاورد تا برای بقیه بازیکنان موقعیت ایجاد شود که سوارز همین کار را انجام داد.

وی در مورد تعداد زیاد تساوی‌های تیمش و پنج تساوی در هشت مسابقه و اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان ذوب‌آهن به تساوی راضی هستند بیان داشت: این حرف را قبول ندارم. تیم ایجاد موقعیت می‌کند و این حرف در صورتی صحیح است که ایجاد موقعیت نکنیم. بعد از گل بدشانسی داشتیم ولی به شرایط تیم امیدوارم.

قلعه‌نویی در مورد نیمکت‌نشینی احسان پهلوان اظهار کرد: نیاز بود احسان در این بازی استراحت کند و نمی‌دانم چه مشکلی هست که این بازیکن شرایط سال‌های قبل خود را ندارد. امیدوارم پهلوان در تمرینات عملکرد بهتری داشته باشد چون امسال سال جام جهانی است و او لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.

کد خبر 321072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.