دایی: اجازه حمله به ذوب‌آهن ندادیم/ گل تبریزی شانسی بود!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان سایپا بهتر از حریف بودند و به ذوب‌آهن اجازه حمله ندادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: بازی خوبی از جانب هر ۲ تیم بود و فکر می‌کنم ما بهتر بودیم؛ به خصوص در نیمه اول که موقعیت گل داشتیم و حتی توپ را به سینه دروازه‌بان حریف زدیم.

وی ادامه داد: فوتبالی بازی کردیم که اجازه حمله به ذوب‌آهن ندادیم. ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی حداقل ۱۰ تا ۱۵ موقعیت ایجاد می‌کرد ولی در این بازی موقعیت آنچنانی نداشت.

دایی افزود: بازیکنان خوب جنگیدند و از آنها تشکر می‌کنم و به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم که گل خوردیم و البته متاسفانه توپ به صورت شانسی نصیب تبریزی شد، در سایر دقایق خوب بودیم. البته خوشحالم که برای اولین بار در طول این فصل بعد از اینکه از حریف عقب افتادیم توانستیم نتیجه را مساوی کنیم و به بازی برگردیم. در سایر دقایق فوتبال خوبی بازی کردیم. البته انتظار این بازی را از ذوب‌آهن نداشتم و بازیکنان این تیم فقط توپ‌های بلند را برای مهاجم خارجی خود می‌فرستادند و بازیکنان ما بازی را خیلی خوب کنترل کردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در ۲ بازی اخیر بدشانس بودیم و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و باید در کار خودمان تداوم داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان تعویضی تیمش به خصوص حرکات قلی‌زاده که بازی را به نفع سایپا برگرداند اضافه کرد: بازیکنان خوبی داشتیم که از ابتدا بازی نکردند و با توجه به شرایط بازی در نیمه دوم از قلی‌زاده، رضاوند و عباس‌زاده استفاده کردیم. البته انتظار بیشتری از عباس‌زاده دارم و امیدوارم به شرایط خوب گذشته خود برگردد.

دایی در مورد وضعیت جدول در نیمه نیم‌فصل نخست اظهار کرد: این جدول دستخوش تغییرات خواهد شد. استقلال دومین برد خود را کسب کرد و پرسپولیس اگر کارش در آسیا به پایان برسد با قدرت به لیگ می‌آید و ذوب‌آهن یک مدعی است. سپاهان هم با بازی خوبی که جلوی پرسپولیس انجام داد نشان داد که می‌تواند مدعی باشد و مطمئناً این جدول دستخوش تغییرات می‌شود.

کد خبر 321070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.