سومین دستیار کی‌روش در نقش سرمربی

برای سومین مرتبه ظرف یک ماه اخیر یکی از دستیاران سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی اولین تجربه سرمربیگری خود را در فوتبال باشگاهی ایران پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش ایمنا، طی یک ماه گذشته سه دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی برای اولین مرتبه سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی ایران را تجربه کرده‌اند.

یک ماه پیش بود که جواد نکونام در سومین هفته از لیگ یک در دیدار خانگی برابر صبا به عنوان نفر اول روی نیمکت خونه‌به‌خونه نشست تا اولین روز سرمربیگری خود را در بابُل پشت سر بگذارد.

بعد از آن نوبت علی کریمی بود که در تقابل خانگی با گسترش فولاد از هفته ششم لیگ برتر روی نیمکت نفت تهران بنشیند. کاپیتان سابق پرسپولیس که اولین روز سرمربیگری خود را یک سطح بالاتر از همبازی سابقش در تیم ملی پشت سر گذاشت در تقابل امروز با سپاهان برای سومین مرتبه زردپوشان تهرانی را هدایت خواهد کرد.

تا ساعتی دیگر در رشت از بدنساز سابق تیم ملی به عنوان نفر اول نیمکت استقلال رونمایی خواهد شد. میک مک درموت که پس از برکناری علیرضا منصوریان سرمربی موقت استقلال شده است امروز هدایت آبی‌های پایتخت را در دیدار برابر سپیدرود به عهده خواهد داشت.

کد خبر 321047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.