پلمب یک باب چایخانه زیرزمینی در اصفهان/ بالغ بر ۵۰ قلیان معدوم شد

یک باب چایخانه زیرزمینی و مخفی در یک منزل مسکونی در اصفهان توسط کارشناسان مرکز بهداشت شماره یک اصفهان شناسایی و با دستور دادستان، پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،  این چایخانه زیر زمینی در راستای اجرای قانون کنترل و ممنوعیت عرضه مواد دخانی در اماکن عمومی پلمب شد.
کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و دستور مستقیم دادستان شهرستان اصفهان، یک باب چایخانه که در منزل مسکونی فعالیت می کرد را شناسایی و با ورود به این محل، تعداد قابل توجهی قلیان و تنباکوی میوه ای و غیرمجاز را توقیف کرد.
در این بازدید با معدوم سازی تنباکوهای مورد مصرف، بالغ بر ۵۰ قلیان ضبط و به مرکز بهداشت منتقل شد.
در این گزارش عنوان شده است: به موازات تعطیلی چایخانه های سطح شهر، عده ای سودجو و فرصت طلب، مبادرت به راه اندازی چایخانه و عرضه قلیان در منازل و باغ های خانوادگی به صورت مخفیانه کرده اند که با جلب افراد بخصوص جوانان، باعث بروز پیامدهای غیر قابل جبران از جمله احتمال ورود به منجلاب مواد مخدر و سایر تخلفات و منکرات می شوند.
از این رو، واحد بهداشت محیط شماره یک اصفهان با همکاری نیروی انتظامی و اداره اماکن با دستور مستقیم و اخذ حکم ورود از دادستان شهرستان اصفهان با شناسایی و کشف این قبیل مراکز، علاوه بر تعطیلی و پلمب آنها، پرونده متخلفان را به دادستانی ارجاع و با جلب و بازداشت مستقیم متصدیان و مالکان متخلف توسط نیروی انتظامی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می کند.
به شهروندان توصیه می شود که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مخفیانه در منازل یا باغ های حاشیه شهر که مبادرت به عرضه قلیان می کنند، این موارد را در تماس با شماره تلفن ۱۹۰ گزارش کنند.

کد خبر 321039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.