فعالان گردشگری استان اصفهان تجلیل می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز از تجلیل از فعالان گردشگری استان اصفهان همزمان با روز جهانی جهانگردی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله یاری با اعلام این مطلب افزود: با توجه به فرارسیدن پنجم مهرماه، روز جهانی جهانگردی که امسال با ماه محرم، ماه شور حسینی تقارن یافته و همچنین همزمان با هفته پاسداشت دفاع مقدس، با برگزاری آئینی از بیش از ۳۵ نفر فعالان گردشگری استان اصفهان تجلیل به عمل می آید.

الله یاری تصریح کرد: با عنایت به روند رو به رشد فعالیتهای گردشگری در پهنه استان در این آئین که با حضور مقامات ارشد استان برگزار خواهد شد، از برگزیدگان فعالان گردشگری استان در حوزه های مختلف همچون موسسین و کارآفرینان واحدهای اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، مجموعه های گردشگری، مناطق نمونه گردشگری، اقامتگاه های بومگردی و همچنین مدیران مراکز آموزش گردشگری فعالان رسانه ائی در حوزه گردشگری و برنامه ریزان و فرهیختگان در این حوزه تقدیر می شود.

آئین تجلیل از فعالان گردشگری استان اصفهان صبح روز چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت ۸:۳۰ در هتل آسمان اصفهان با حضور مقامات ارشد استان و عموم فعالان گردشگری، با شعار سازمان جهانی جهانگردی "گردشگری پایدار، ابزاری برای توسعه" به استقبال پاسداشت روز جهانی جهانگردی و گردشگری می رود.

کد خبر 321034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.