تجدید میثاق خانواده شهدا و جمعی از زنان ایثارگر با آرمان‌های امام راحل (ره)

جمعی از مادران و همسران شهدا، زنان ایثارگر، رزمنده و فرهیخته با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، به مقام شامخ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ادای احترام و با آرمان‌های والای ایشان تجدید بیعت کردند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، همسر سردار شهید همدانی، همسران شهیدان جاویدالاثر الله‌کرم و بلباسی، جمعی از زنان ایثارگر، رزمنده و فرهیخته و خانواده شهدا با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره)، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، به بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و بر ادامه راه و مسیر امام و شهدا تأکید کردند.

تجدید میثاق خانواده شهدا و جمعی از زنان ایثارگر با آرمان‌های امام راحل (ره)

مجتهدزاده در این مراسم اظهار داشت: زنان نقش برجسته ای را از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز در حفظ و ترویج آرمان های انقلاب ایفا کرده اند، به گونه‌ای که امام راحل در توصیف ایثارگری شیرزنان ایرانی فرمودند که قلم و بیان از توصیف زنان انقلابی قاصر است.

تجدید میثاق خانواده شهدا و جمعی از زنان ایثارگر با آرمان های امام راحل(ره)

رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زنان انقلابی با تاسی و الگوگیری از شاخصه‌های زن اسلامی در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، همسران و فرزندان خود را به میدان فرستادند.


وی اذعان کرد: امروز همسران و مادران مدافع حرم با فرستادن عزیزانشان به سوریه، باعث شدند تا ما شاهد جنایات و خونریزی داعش در کشورمان نباشیم.

تجدید میثاق خانواده شهدا و جمعی از زنان ایثارگر با آرمان های امام راحل(ره)

 مجتهدزاده با اشاره به حضور همسران و مادران شهدا در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: امروز خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از زنان فرهیخته در این مراسم شرکت کرده اند تا یک صدا بگویند ما در تمام عرصه ها سرباز امام راحل و رهبرمعظم انقلاب هستیم و به این سربازی افتخار می کنیم و همسران و فرزندانمان را برای حفظ انقلاب اسلامی تقدیم خواهیم کرد.

منبع:دفاع مقدس

کد خبر 321024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.