ملاقات فینالیست‌ها در فولادشهر

امیر قلعه‌نویی و علی دایی ۱۳۸ روز پس از زورآزمایی با یکدیگر در فینال جام حذفی امروز به عنوان سرمربیان ذوب‌آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهر به هم می‌رسند.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی و علی دایی به واسطه دیدار ذوب‌آهن و سایپا از هفته هشتم لیگ برتر امروز عصر در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

ملاقات این ۲ چهره مشهور فوتبال ایران که سابقه بازی و سرمربیگری در یکی از ۲ تیم بزرگ پایتخت را دارند همواره مورد توجه است اما آنچه به تقابل اخیر آنها جنبه ویژه‌تری بخشیده برخورد چند ماه پیش آنها در فینال جام حذفی است.

قلعه‌نویی و دایی فصل پیش به ترتیب هدایت تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را به عهده داشتند. ۲ تیمی که با عبور از حریفان اصفهانی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در فینال به یکدیگر رسیدند.

دایی که به خاطر اخراج پُرسروصدایش در بازی با سپاهان در دیدار با تراکتورسازی تیمش را از روی سکوها هدایت کرد بلافاصله پس از فینال، نفت را به مقصد سایپا ترک نمود تا کمتر از ۲ روز پس از قهرمانی در جام حذفی هدایت خودروسازان را به عهده گرفته باشد.

برخلاف سایپا، هیأت مدیره ذوب‌آهن برای مجاب شدن درباره تغییر کادر فنی به زمان بیشتری نیاز داشت و قلعه‌نویی یک ماه پس از آخرین حضورش روی نیمکت تراکتورسازی رسماً هدایت سبزپوشان اصفهانی را عهده‌دار شد.

کد خبر 320975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.