دایی: مقابل ذوب‌آهن به تساوی فکر نمی‌کنیم/ کمیته داوران نیاز به مدیر قوی‌تری دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار با ذوب‌آهن به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم نه تساوی.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی دایی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: فردا بازی خیلی سختی داریم. ذوب‌آهن علاوه بر مدیریت خوب، کادرفنی و بازیکنان خوبی هم دارد و با بازیکنان بزرگی که دارد، امسال جزء سه تیم خوب لیگ است.

وی افزود: در بازی با ذوب‌آهن فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم نه تساوی و دوست داریم با دست پر به تهران برگردیم. متأسفانه با توجه به برنامه غلط سازمان لیگ، زمان کافی برای استراحت نداشتیم در حالی که ذوب‌آهن ۲ روز زودتر از ما به مصاف استقلال رفت و زمان کافی برای ریکاوری و آماده‌سازی داشت. ما فقط ریکاوری کردیم و سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر به تهران برگردیم.

دایی در مورد جذابیت‌های رویارویی او با امیر قلعه‌نویی گفت: احترام ویژه‌ای برای قلعه‌نویی قائلم. قلعه‌نویی همیشه تیم‌های خوبی بسته که برای رتبه‌های بالای جدول جنگیده‌اند و امیدوارم با توجه به داشته‌های خود، فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد عدم پیروزی تیمش در سه هفته اخیر بیان داشت: فوتبال همین است و فراز و نشیب بسیاری دارد. سایپا تیم جوانی است و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. از ابتدای فصل هم گفتم ۷۰ درصد ترکیب تیم تغییر کرده و متأسفانه برخی اتفاقات هم که دست ما نیست، باعث شد نتوانیم در سه هفته اخیر  برنده باشیم. با همه این اوصاف سعی می‌کنیم در بازی فردا علاوه بر ارائه یک بازی زیبا، پس از سه هفته پیروز شویم.

دایی در مورد اعتراض‌های مکرر سرمربیان به داوری در فصل جاری تصریح کرد: از اول فصل تصمیم داشتم در مورد داوری صحبتی نکنم ولی مجبور شدم به خاطر پایمال نشدن حق تیمم در این مورد حرف بزنم. در بازی جام حذفی پنالتی سایپا را اعلام نکردند و همان توپ در برگشت وارد دروازه ما شد. در بازی با پدیده ۴۳ دقیقه سوار بر بازی بودیم ولی یک پنالتی نادرست بر ضد ما اعلام شد و در دقیقه ۹۴ بازی قبلی هم همین اتفاق افتاد. داوران ما باید مدیر قوی‌تری در فدراسیون داشته باشند و کسانی که در سال‌های قبل نبودند و همیشه علیه داوران صحبت می‌کردند امسال برگشته‌اند که مجیز داوران را بگویند.

وی اضافه کرد: داوران خیلی خوبی داریم که اگر به علم روز دنیا مجهز شوند و مدرس خارجی با آنها کار کند، اشتباهات داوری خیلی کمتر می‌شود ولی متأسفانه هنوز از همان داشته‌های قدیمی استفاده می‌کنیم و کلاس‌های داوری را با همان مدرسان قدیمی برگزار می‌کنیم که اینها باعث شده داوری ایران پیشرفت نکند. به جز چند داور بسیار خوب، سایر داوران به آموزش بیشتر نیاز دارند. تمام تیم‌ها زحمت می‌کشند و باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و شاید اشتباه یک داور تمام زحمات یک باشگاه را به باد دهد و حتی در اخراج سرمربیان هم نقش داشته باشد.

دایی ادامه داد: اشتباه یک مربی به ضرر خود آن مربی است اما اشتباه داوری به ضرر یک مجموعه تمام می‌شود. آرزو می‌کنم داوری ایران بتواند همپای تیم ملی پیشرفت کند. همانطور که تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی رفت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا از طرف فیفا به مراسم انتخاب بهترین بازیکن دنیا دعوت شده است یا خیر گفت: به این مراسم دعوت نشده‌ام ولی همیشه طرفدار مسی بوده‌ام. امسال هم مسی در بارسلونا خیلی خوب بازی می‌کند و اگر قرار بود رأی دهم به این بازیکن رأی می‌دادم.

کد خبر 320880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.