قلعه‌نویی: پای حرف‌هایی که زده‌ام می‌ایستم/ مشکل سوارز حل شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قانون مربوط به جذب بازیکنان خارجی برداشته شد و امیدوارم بتوانیم در بازی با سایپا از کی‌روش سوارز استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه دوشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر با تسلیت ایام محرم و درگذشت مرحوم محمدعلی عسگری از پیشکسوتان ورزش اصفهان و معاون سابق باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی با سایپا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. این تیم جنگنده و دونده است و فوتبال بسته‌ای ارائه می‌کند و در ضدحملات و ۵۰ متر رو به جلو خطرناک است ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم و برای بهبود شرایطمان در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این بازی چشم دوخته‌ایم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن هفته به هفته بهتر می‌شود. در بازی با استقلال مستحق کسب سه امتیاز بودیم که بدشانسی و اشتباهات فردی باعث شده در چند بازی از سه امتیاز محروم شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نزدیکی سایپا و ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی و ۶ امتیازی بودن مصاف ۲ تیم افزود: شاید امتیاز برخی بازی‌ها از ۶ امتیاز هم بیشتر باشد و شرایط جدول به گونه‌ای است که با ۲ برد می‌توان چند پله در جدول بالا آمد.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: علی حمام به بازی فردا نمی‌رسد. مهدی رجب‌زاده و محمدرضا عباسی در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند اما از شرایط ایده‌آل دور هستند و نیاز به زمان دارند.

وی در مورد وضعیت رضا شکاری و اینکه مدیرعامل ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای گفته شکاری به سرنوشت مهدی طارمی دچار می‌شود بیان داشت: مدیریت باشگاه از طریق قانونی پیگیر موضوع شکاری است. جا دارد برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم این تیم با یک برد خوب به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد فرصت‌سوزی‌های زیاد مهاجمان تیمش گفت: مشکل گلزنی داریم. به همین دلیل و برای جذب مهاجم ۷۰ تا ۸۰ فیلم دیدیم ولی این بازیکنان داخلی و خارجی را نتوانستیم جذب کنیم. اگر کمی بیشتر تلاش می‌کردیم بازیکنان بسیار خوبی بودند. شیعی که عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هم هست عنوان می‌کرد گادوین منشا بهترین بازیکن خارجی لیگ شانزدهم بوده است. اگر قانون مربوط به جذب بازیکن خارجی برداشته نمی‌شد، منشا نمی‌توانست امسال در لیگ برتر بازی کند و این موضوع مشخص می‌کند که قانون مربوطه چقدر غیرکارشناسی بوده است که خوشبختانه این قانون برداشته شد. سوارز بازیکن بسیار خوبی است که در ۲۴ سالگی در لیگ برتر برزیل بازی کرده است و نه تنها مصدومیتی نداشته، در اوج پختگی به سر می‌برد و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا از او استفاده کنیم. امیدوارم برای تصویب یک قانون از افراد خبره و اهل فن استفاده شود تا تیم‌ها از آن قانون ضرر نکنند و حرف و حدیثی هم ایجاد نشود.

قلعه‌نویی تصریح کرد: می‌گویند سعید آذری در سازمان لیگ است و در مورد سوارز اعمال نفوذ کرده است؛ اگر آذری اعمال نفوذ کرده پس چرا ذوب‌آهن اینقدر از داوری‌ها متضرر می‌شود؟ در جام حذفی با اشتباهات داوری شکست خوردیم و در چند بازی لیگ نیز از داوری لطمه دیدیم.

وی افزود: از ابتدا به دنبال جذب ۲ مهاجم بودیم. اولی ایمان موسوی بود که روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم سوارز هم بتواند از فردا به ما کمک کند.

قلعه‌نویی در مورد خبر یکی از روزنامه‌ها مبنی بر شکایت عادل فردوسی‌پور از او اظهار کرد: صحبت‌هایم را در این خصوص انجام داده‌ام و باید پای حرفم بایستم. شکایتی در کار نبوده ولی اگر هم باشد، گردن من از مو باریک‌تر است و جوابگوی حرفی که زده‌ام هستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه برخی ایرادات ورزشگاه نقش‌جهان در بازی‌های خانگی اخیر سپاهان به چشم ‌آمد و با این وجود آیا مانند ابتدای فصل تمایل دارد ذوب‌آهن در این ورزشگاه به میدان برود گفت: چیزی که برای مربی و بازیکن اهمیت دارد، کیفیت زمین است. اگر کیفیت زمین خوب باشد تیمی مانند ذوب‌آهن که بازی مالکانه و سرعتی را در دستور کار خود دارد، می‌تواند بهتر بازی کند. آنطور که من دیده‌ام نقش‌جهان شرایط ایده‌آلی دارد. البته به گفته آذری، چمن ورزشگاه فولادشهر بعد از بازی با سایپا تعویض می‌شود و ۶۰ روز زمان می‌برد تا آماده شود و در این فاصله باید یک بازی را در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم که امیدوارم ورزشگاه نقش‌جهان باشد. در ادامه هم چمن با کیفیت فولادشهر آماده خواهد شد.

کد خبر 320879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.