اجرای ۱۰۰ هزار تن آسفالت در نیمه نخست سال جاری دراصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از اجرای 100 هزار تن آسفالت در نیمه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش ایمنا، ایجاد بسترهای توسعه در شهر نیاز به گذراندن پروسه های متعدد دارد که یکی از مهمترین آنها منظر شهری است؛ توجه به سیما و منظر شهری هم از جنبه معماری و زیبایی شناسی و هم از نظر ارتقاء کیفیت رسیدگی به اسباب و اثاثیه شهری در فرایند مدیریت شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وصله های نامتناسب آسفالت علاوه بر نازیبا بودن، تردد عابران پیاده و خودروها را با مشکل مواجه می کند، از این رو آسفالت معابر یکی از موارد مهمی است که تاثیری زیادی در منظر شهری دارد.

ایرج مظفر معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که یک شهرپایدار را از دیگر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت مناسب معابر است.

وی افزود: تامین نیاز شهروندان، فراهم کردن خدمات رفاهی از جمله آسفالت معابر و زیرساخت هایی که توسط شهرداری ها پایه گذاری می شود، همه و همه به پویایی اقتصاد شهر منجر می شود.


معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه اصفهان نسبت به سایر شهرهای کشور دست اندازهای بالا و پایین کمتری دارد اما با این وجود مدیریت شهری این کلان شهر امسال همانند سال های گذشته که نهضت های گوناگون همچون پارکینگ سازی و پیاده روسازی را در دستور کار خود داشت، امسال نیز نهضت آسفالت را آغاز کرد تا به قولی اصفهانی ها را از دست اندازهای بالا و پایین خلاصی دهد

مظفر عنوان کرد: بر طبق آمار از ابتدا تا پایان شهریور ماه سال جاری بالغ بر۱۰۰ هزار تن آسفالت در قالب حدود ۸۹۰ هزار متر مربع آسفالت شامل روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، لکه گیری با دستگاه آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت معابر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان انجام شده است.

کد خبر 320788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.