هدف مشترک طلایی و طلاییه

سپاهان اصفهان و نفت تهران در تقابل رو در رو با یکدیگر هدف مشترکی را دنبال می‌کنند: فاصله گرفتن هرچه بیشتر از قعر جدول!

به گزارش ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی از دیدار حساس هفته گذشته خود برابر قرمزهای پایتخت نتوانستند بیشتر از یک امتیاز بگیرند تا با سپری شدن هفت هفته از مسابقات لیگ هفدهم همچنان در رده‌های پایینی جدول باشند. با وجود این توقف خانگی، نمایش سپاهان برابر مدافع عنوان قهرمانی هواداران تیم اصفهانی را به ادامه رقابت‌های لیگ امیدوار کرد.

علیرغم این خوش‌بینی شاگردان زلاتکو کرانچار چاره‌ای ندارند تا پس از تقسیم امتیازات خانگی با پرسپولیس در بازی بیرون از خانه برابر نفت به برتری برسند و با دستان پُر از تهران به اصفهان بازگردند زیرا با توجه به فاصله اندک تیم‌های ته‌جدولی هر نتیجه دیگری جز پیروزی ممکن است به قیمت سقوط بیشتر سپاهان به رده‌های پایین‌تر تمام شود. نفت که هفته پیش قافیه را به پیکان واگذار کرد با یک امتیاز کمتر از سپاهان ۲ پله پایین‌تر از این تیم در رده چهاردهم جای دارد. میزبان تهرانی حتی این فرصت را دارد تا همزمان با عبور از سد حریف مستقیمش در جدول رده‌بندی نیز از میهمان اصفهانی رد شود. طلایی‌پوشان برای آنکه از بروز این وضعیت ناخوشایند جلوگیری کنند و با روحیه‌ای خوب به استقبال تعطیلات لیگ بروند محکوم به آنند که از میزبانشان امتیاز بگیرند.

نفت اگرچه فصل پیش مانع از صعود سپاهان به فینال جام حذفی شد اما در لیگ برتر حریف دلچسبی برای طلایی‌پوشان بود زیرا حداکثر امتیازات هر ۲ دیدار رفت و برگشت برابر آن به حساب تیم اصفهانی واریز شد.

در آخرین دیدار بیرون از خانه با نفت، سپاهان با تک‌گل فرید بهزادی کریمی از روی نقطه پنالتی برنده شد. آن پیروزی که در هفته دوم لیگ شانزدهم رقم خورد اولین پیروزی عبدالله ویسی در کسوت سرمربی سپاهان محسوب می‌شد. در ادامه فصل ۹۶-۹۵، ۲ تیم ۲ مرتبه هم در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که اولی را نفت در جام حذفی و دومی را سپاهان در لیگ برتر برد.

آنچه در حال حاضر تقابل با نفت را برای رقبای لیگ برتری جذاب کرده حضور علی کریمی روی نیمکت آن است که اولین روزهای سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد. کریمی که با یک تساوی و یک باخت چالش دشوارش را با موفقیت آغاز نکرده در مواجهه با سپاهان در تلاش برای اثبات توانایی‌های خود است.

دیدار نفت تهران که پس از تغییر مالکیتش به نفت طلاییه تغییر نام داده است با سپاهان از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه فردا در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

نفت: میلاد فراهانی، محسن بنگر، سینا خادم‌پور، فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، پوریا امینی، علیرضا عزتی، احمد امیرکامدار، علی زینالی، مجتبی حق‌دوست و عیسی آل‌کثیر

سپاهان: لی اولیویرا، ژایرو، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، علی کریمی، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی، رافائل کری‌ولارو، رضا میرزایی و مروان حسین

کد خبر 320722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.