از ۲ شهرآورد تا دوئل ۲ صدرنشین

نتیجه دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پدیده مشخص می‌کند که میزبان تازه‌وارد جمی همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد یا تا قبل از آغاز دومین تعطیلات لیگ این عنوان را به میهمان مشهدی واگذار خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، به فاصله تنها چهار روز پس از بسته شدن پرونده هفته هفتم لیگ برتر رقابت‌های هفته هشتم از فردا پیگیری خواهد شد.

هشتمین هفته از لیگ برتر با دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال تهران در ورزشگاه عضدی رشت آغاز خواهد شد جایی که تیم پُرطرفدار پایتخت تلاش می‌کند تا در تقابل با حریف تازه‌واردش از قعر جدول رده‌بندی رهایی یابد.

در ادامه، فولاد و استقلال خوزستان در حالی در ورزشگاه غدیر شهرآورد اهواز را برگزار خواهند نمود که اولی پس از پیروزی هفته گذشته در داربی خوزستان به رده‌های بالایی جدول نزدیک شده اما دومی همسایه همنام بحران‌زده تهرانی در قعر است.

تیم‌های اصفهانی نیز دیدارهای خود را فردا برگزار خواهند کرد. سپاهان در تلاش برای فاصله گرفتن از رده‌های پایینی جدول در تهران به مصاف نفت می‌رود و ذوب‌آهن با سودای صعود به جمع بالانشینان میزبان سایپا در ورزشگاه فولادشهر است.

دیدار آن دسته از تیم‌هایی که نماینده‌ای در تیم ملی ندارند آخر هفته برگزار می‌شود، از جمله گسترش فولاد و تراکتورسازی که پنج‌شنبه در قالب شهرآورد تبریز به مصاف هم می‌روند.

آخرین دیدار این هفته نیز بازی پارس جنوبی و پدیده است که تا چند هفته پیش یک بازی کاملاً معمولی به حساب می‌آمد اکنون به این دلیل مسابقه‌ای خاص است که این ۲ تیم درست زمانی به هم رسیده‌اند که رده‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. هر نتیجه دیگری به غیر از پیروزی میهمان مشهدی به معنای تداوم صدرنشینی شگفت‌انگیز نماینده جم در لیگ برتر خواهد بود.

لیگ برتر پس از برگزاری مسابقات روز پنج‌شنبه به خاطر برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد شد.

برنامه کامل رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه‌شنبه، چهارم مهر ۹۶

سپیدرود رشت - استقلال تهران، ورزشگاه عضدی رشت، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه

ذوب‌آهن اصفهان - سایپا تهران، ورزشگاه فولادشهر، ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه

فولاد خوزستان - استقلال خوزستان، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

نفت تهران - سپاهان اصفهان، ورزشگاه تختی تهران، ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه

پنج‌شنبه، ششم مهر ۹۶

گسترش فولاد تبریز - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه بنیان دیزل، ساعت ۱۴

سیاه‌جامگان مشهد - پیکان تهران، ورزشگاه ثامن، ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه

پارس جنوبی جم - پدیده مشهد، ورزشگاه تختی جم، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه

دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به خاطر بازی فرداشب قرمزهای پایتخت در مرحله نیمهنهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده و به زمان نامعلومی موکول شده است.

کد خبر 320721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.