۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
رنویی برای آینده

این سامانه به جای چرخ دارای فناوری مغناطیس شناور است و شیشه‌های شفاف در محیط خارجی آن حس و ارتباط با اینده را به شما القاء می‌کند.

مجله خبری ایمنا: می‌دانیم که خودروها قرار است به شکل چشم‌گیری در آینده تغییر کنند و دهه‌های آتی را به واسطه مدل های الکترونیکی، قابلیت‌های خودرانی، ارتباط صمیمانه با کاربران، سرویس‌های ارتباطی و دیگر فناوری‌های مرتبط متحول کنند.

رنو با طراحی دانشگاه  صنعتی MA به ارائه طرحی حبابی از خودروهای آینده پرداخته است. این طرح در دانشگاه مرکزی سنت مارتین ساخته شده که در مرکز لندن قرار دارد و به ارائه طرح‌های زیبا مشهور است. 

رنویی برای آینده

15 دانشجوی این دانشگاه با همکاری یکدیگر انتظارات خود را از یک خودروی آینده در این تصویر ارائه داده‌اند. این طرح که فلوت نام دارد با همکاری سه طراح ارشد برجسته در حوزه خودرو، مدیر ارشد تیم طراحی رنو و گروه دانشجویان به ثمر رسیده است و "فلوت" نام دارد.

رنویی برای آینده

فلوت یک غلاف کروی با مجموعه جدیدی از تحرک و سامانه‌های ارتباطی به نظر می‌رسد. این سامانه به جای چرخ دارای فناوری مغناطیس شناور است و شیشه‌های شفاف در محیط خارجی آن حس و ارتباط با اینده را به شما القاء می‌کند.

رنویی برای آینده

در هر غلاف کروی این مدل رنو، یک یا دو نفر جا خواهند گرفت. اما می‌توان چند غلاف کروی را با یکدیگر ترکیب کرد و یک مجموعه شناور را در کنار هم داشت. کره‌ها از طریق کمربند مغناطیسی به یکدیگر وصل می‌شوند. درون این شناورها نیز می‌توان صندلی‌های گردان و درب های کشویی را دید. درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ورود و خروج را برای افراد آسان خواهند کرد.

منبع: عصر ایران

کد خبر 320452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.