کاندیدای بهترین پاسور لیگ ذوب‌آهنی است

هافبک ذوب‌آهن در دومین مسابقه لیگ برتری خود پس از بازگشت از مصدومیت خوش درخشید و مثل دیدار قبلی زمینه را برای گلزنی همبازیانش فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، مهدی مهدی‌پور مقطع ابتدایی فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد و تازه در دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان در هفته ششم اولین بازی خود در لیگ هفدهم را انجام داد. این هافبک ۲۲ ساله اصفهانی در اولین مسابقه خود در بازگشت به لیگ برتر خوش درخشید و با دادن ۲ پاس گل به سیدمحمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی نقش پُررنگی در پیروزی قاطع ۶ بر صفر ذوب‌آهن برابر استقلال خوزستان ایفا کرد.

مهدی‌پور در دیدار با استقلال تهران از هفته هفتم لیگ برتر نیز به گلسازی ادامه داد. او با سانتری که از روی ضربه ایستگاهی پشت مدافعان استقلال فرستاد محمد نژادمهدی را در موقعیت گلزنی قرار داد. مدافع ذوب‌آهن هم قدر این سانتر را دانست و با ضربه تمام‌کننده خود مانع از آن شد تا سبزپوشان اصفهانی با دستان خالی ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

به این ترتیب، مهدی‌پور با سه پاس گلی که در ۲ هفته اخیر به همبازیانش داد صعودی برق‌آسا به رده‌های بالایی جدول مؤثرترین بازیکنان لیگ برتر داشت و چه بسا با ادامه این روند عنوان بهترین پاسور لیگ را هم از آن خود کند.

کد خبر 320195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.