راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به حضرت امام حسین (ع) است

امام جمعه موقت کاشان گفت: راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به حضرت امام حسین (ع)، احساس مسئولیت و داشتن غیرت دینی است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلیمن محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الاعظم (عج) این شهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با حضور 13 میلیون دانش آموز در کشور، تاکید کرد: این مهم به معنای آن است که نگاه اصلی مسئولان باید به وزارت آموزش و پرورش و نگاه فرعی شان به سایر وزارتخانه ها باشد.
وی افزود: مسئولان سایر وزارتخانه ها باید تلاش کنند تا شکوفایی وزارت آموزش و پرورش در همه زمینه ها فراهم شود چون دانش آموزان، مدیران آینده کشور هستند.
امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد: افزون بر یادگیری علم و دانش، پایه گذاری روحی و فکری دانش آموزان نیز در مدرسه ها شکل می گیرد بنابراین ما به معلمانی نیاز داریم که خودباخته، مروج و عامل نفوذ فرهنگ غرب نباشند.
وی همچنین با تسلیت ماه محرم، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درس قیام و توکل برخدا، تکلیف گرایی، شهادت طلبی و استقامت و بردباری در برابر دشمن را به بشریت، یاد داد.
حجت الاسلام اسلامی تبار از مسئولان هیئت های مذهبی خواست سخنران هایی را به عزاداری های امام حسین (ع) دعوت کنند که بحث های انحرافی نداشته باشند و علت قیام آن امام همام را برای مردم تبیین کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: مردم ایران اسلامی به پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با وجودی که 40 کشور جهان از صدام به لحاظ نظامی و مالی حمایت می کردند، در مقابل دشمن نهراسید و توانست با استقامت در این در جنگ نا برابر پیروز و سربلند بیرون بیاید.
امام جمعه موقت کاشان تاکید کرد: امروز هم نظام جمهوری اسلامی ایران در دو دفاع مقدس قرار دارد، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از ارزش های دینی که مهمتر از دوران هشت سال دفاع مقدس است.
به گفته وی امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و برای آنکه جوانان و نوجوانان ما را به انحراف بکشاند در خانه ها رخنه کرد و با هجمه به دنبال تضعیف اعتقادهای دینی و مذهبی مردم بویژه جوانان و نوجوانان است.
حجت الاسلام اسلامی تبار تصریح کرد: راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به حضرت امام حسین (ع)، احساس مسئولیت و داشتن غیرت دینی است.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه همچنین با انجام راهپیمایی، اعتراض و انزجار خود را از سخنان دروغ ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و سیاست های خصمانه دولت این کشور، اعلام کردند.

کد خبر 320160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.