دشمنان نظام  به دنبال ضربه زدن به مبانی اسلامی و انقلاب هستند

نطنز- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در شرایط فعلی دشمنان نظام انقلاب با استفاده از تمام امکاناتی که دارند به دنبال ضربه زدن به مبانی اسلامی و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علی محمدی شامگاه چهار شنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی آقا علی عباس (ع) بادرود، اظهار کرد: رسالت امروز ما در دفاع از حریم دین و دیانت بسیار سخت تر از گذشته است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت، همه ما باید بسیار بیشتر از آنچه که دشمن در این مسیر تلاش می‌کند، برای حفظ ارزشهای دینی و انقلابی جهاد کنیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) نعمت های بزرگی هستند که در سایه وجود آنها عزت و افتخار و سربلندی نصیب مردم و جامعه و کشور ما شد.

محمدی گفت: در شرایط فعلی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار هستیم، شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس تربیت شده مکتب انقلاب و اسلام هستند.

محمدی افزود: شهدای دوران جنگ و شهدای مدافع حرم نیز با انگیزه حمایت از قرآن و اهل بیت وارد میدان مبارزه با دشمن شدند، آنان از همه تعلقات دنیایی گذشتند و در هزار کیلومتر دورتر از حریم اسلام دفاع کردند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه  اظهار کرد: رهبری در جمع دانش اموختگان دانشگاه نیروی انتظامی، فرمودند مسئولان کشور باید در برابر دولتمردان آمریکایی ابزار وجود و اظهار قدرت کنند آنان باید ثابت کنند که تکیه‌گاه اصلی آنها خداوند و مردم است چون تکیه‌گاه مردم نیز قرآن و اهل بیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: در هر کجا پیرو قرآن و اهل بیت بودیم موفقیت برای ما به دست آمد و در هر مقطع تاریخی به هر اندازه این ارزش ها فاصله گرفتیم، شکست و ناکامی برای ما ایجاد شد، امروز هم در هر کجا که در برابر ابرقدرت ها به ویژه آمریکایی‌ها ایستادگی کردیم عقب نشینی کردند.

نماینده ولی فقیه در سارمان اوقاف کشور با اشاره به اینکه بقاع متبرکه امامزادگان در سراسر کشور به حدود ۸ هزار بقعه می رسد، ‌ گفت: مقام معظم رهبری بقاع متبرکه را قطب فرهنگی کشور می دانند که بر همین اساس ما برنامه های کشوری و استانی برای بقاع متبرکه گذاشته ایم تا مردم در جوار این امامزادگان با آرامش معنوی و روحانی، بیشتر از فیوضات آنان بهره مند شوند.

امامزادگان اقا علی عباس  وشاهزاده محمد  (ع) دو تن از فرزندان بلافصل امام موسی بن جعفر هستند که در سال ۲۰۳ هجری قمری به دست ماموران مامون عباسی در کویر داغ وتفتیده بادرود به شهادت رسیدند و امروزه مزار مطهر این دو امازاده واجب التعظیم ملجا و مامن زائران و مجاوران از شهرهای دور و نزدیک شده است.

کد خبر 320098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.