اصفهانی‌ها باز هم طلایی شدند/ سومین مدال بر گردن کیانی

تالوکاران ایران در آخرین روز رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی به دو مدال طلا و دو نقره دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از صبح روز (یکشنبه) با حضور ۴۳۳ ووشوکار از ۱۹ کشور به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی آغاز شده و تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران حریفان قاره کهن رفته است.
در رقابت‌های نوبت صبح امروز (چهارشنبه) و در فرم «چیانگ شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال دختران «زهرا کیانی» (تالوکار اصفهانی) با عملکردی درخشان و با امتیاز ۹، ۵۱ به مدال طلا دست یافت. «دانگ» از ویتنام با امتیاز ۹، ۴۴ و «کیدا» از ژاپن با امتیاز ۹، ۴۲ مدال های نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.
در ادامه، تیم دوئلین دختران ایران با ترکیب «زهرا کیانی» و «ناهید پورشبانان» (هر دو از اصفهان) با عملکردی دیدنی و امتیاز ۹، ۴۶ به مدال با ارزش طلا دست یافت. هنگ کنگ با امتیاز ۹، ۳۴ و کره جنوبی با امتیاز ۹، ۳۵ مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.
«زهرا کیانی» پیش از این در فرم «جین شو» به مدال برنز رسیده بود.
تیم دوئلین پسران ایران با ترکیب «امیرحسین سلطانی» و «سیدمحمد حسینی» با امتیاز ۹، ۵۰ به مدال نقره رسید. مالزی با ۹، ۵۴ مدال طلا را کسب کرد و هنگ کنگ با امتیاز ۹، ۳۰ به مدال برنز رسید.
در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دختران، «مینا پناهی» با کسب امتیاز ۹، ۴۴ به مدال نقره رسید.
«یان لائو» از هنگ کنگ با امتیاز ۹، ۴۹ طلا گرفت و «دین بیرو» از اندونزی با امتیاز ۹، ۴۱ به نشان برنز دست یافت.
ظهر امروز و در آخرین مبارزات رقابت‌های ووشوی جوانان آسیا، ۶ سانداکار کشورمان در فینال اوزان مختلف برای کسب مدال طلا به میدان می ‌روند.
تیم کشورمان تا این لحظه موفق به کسب سه مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز شده است.

کد خبر 319979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.