سپاهان چشم‌انتظار هواداران

مصادف شدن اولین میزبانی سپاهان از پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان با شرایط بحرانی تیم اصفهانی به نگرانی‌هایی درباره میزان استقبال هواداران از این مسابقه دامن زده است.

به گزارش ایمنا، دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در لیگ شانزدهم یک ماه و نیم پیش از بازگشایی ورزشگاه نقش جهان در استادیوم فولادشهر برگزار شد. به این ترتیب، دیدار پیش روی ۲ تیم از هفته هفتم لیگ برتر اولین مسابقه پس از یک دهه به حساب می‌آید که در آن سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای پرسپولیس است.

از بخت بد، اولین میزبانی سپاهان از پرسپولیس با روزهای بحرانی این تیم و عصبانیت هواداران و قهر احتمالی آنها مصادف شده است. در این شرایط، سپاهانی‌ها نگرانند که هواداران استقبال مناسبی از این بازی به عمل نیاورند و در شب مسابقه ورزشگاه نقش جهان به اشغال هوداران پرسپولیس دربیاید.

از این رو، باشگاه اصفهانی ضمن دعوت از هوادارانش برای تنها نگذاشتن این تیم در شب دیدار با رقیب دیرینه تأکید کرده است که در داربی ایران تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه نقش جهان به قرمزها اختصاص خواهد یافت و این یعنی که کمتر از پنج هزار هوادار پرسپولیس اجازه تماشای این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان را دارند.

کد خبر 319746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.