ربودن دختر ۱۰ ساله در مسیر نانوایی

دختربچه ۱۰ ساله‌ای به نام اسما که سه روز پیش در مسیر نانوایی در محله مشیریه تهران ربوده شده بود با تلاش ماموران پلیس به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پدر و مادر اسما در اظهارات خود گفتند: دخترمان را برای خرید نان به نانوایی محل سکونت‌مان فرستادیم اما به خانه بازنگشت.

یکی از همسایگان خانواده اسما که شاهد ماجرا بود، گفت: سرنشینان یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند که دو سرنشین آقا و خانم بودند، اقدام به سوار کردن اسما کرده و به سرعت محل را ترک کردند. 

از طریق تماس شهروندان با پلیس اطلاع داده می‌شود که دختر ۱۰ ساله‌ای در حالی که کنار پنجره طبقه هشتم یک برج مسکونی در محله ازگل ایستاده با داد و فریاد فراوان از مردم درخواست کمک می‌کند. کارآگاهان با ورود به طبقه هشتم دختر ۱۰ ساله را آزاد می‌کنند.

در بازبینی محل نگهداری اسما مشخص شد متهم یکی از اتاق خواب‌ها را با دوربین مداربسته تجهیز کرده و درحالی که دست و پای اسما را با چسب نواری بسته بود وی را در این محل نگهداری می‌کرده است.

مالک منزل فردی حدوداً ۴۰ ساله به نام «امیررضا» است که حدود ۲ ماه قبل با خانم جوانی به نام «فتانه» ازدواج کرده و اما همسرش به دلیل اعتیاد به مواد و وجود اختلاف خانوادگی در زندگی مشترک وی را ترک کرده و امیررضا به تنهایی زندگی می‌کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس تهران بزرگ گفت: علت آدم‌ربایی هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 319726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.