کارآمدی مراکز فرهنگی واگذار شده به بخش خصوصی ارزیابی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراکزی که با مأموریت های فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شده باید مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرد تا چنانچه ناکارآمد بود نسبت به فسخ قرارداد آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه استفاده حداکثری از امکانات یکی از اهداف واگذاری مراکز فرهنگی به بخش خصوصی است، اظهار کرد: مراکزی که با مأموریت فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شده باید بیشتر مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین چنانچه آن مجموعه ناکارآمد بود باید قرارداد، فسخ و افراد توانمندی که قادر به بهره برداری صحیح و ارائه سرویس بهتر به شهروندان هستند، جایگزین شوند و یا اینکه تولیت آن به شهرداری بازگردد، به ویژه در مناطق نیمه برخوردار که نیازمند توجه ویژه هستند و چنانچه به درستی برنامه ریزی شود حتماً ‌مورد استقبال قرار می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: واقعاً هیچ توجیهی ندارد که فرهنگسرایی در ایام تابستان که پیک اوقات فراغت است و آن هم در نوبت صبح با مجموعه ای از امکانات تنها ۸ نفر دانش آموز نهم در دو کلاس داشته باشد.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی و استخر نور نیز حدود پنج سال است به اسارت تعمیرات رفته و مردم منطقه از این مجموعه محروم شده اند.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدی که در اولین برنامه شهرگردی در هفته گذشته از این مجموعه صورت گرفته، مشاهدات حکایت از آن دارد که چنانچه اقدامی عاجل به منظور تأمین بودجه مورد نیاز و تسریع در عملیات عمرانی صورت نگیرد، احتمالاً سال های دیگری برای بهره برداری باید به انتظار نشست.

وی خاطرنشان کرد: به طورحتم چنین شرایطی ظلمی آشکار و غیرقابل جبران بر اهالی منطقه غرب اصفهان که از حداقل امکانات محرومند خواهد بود.

کد خبر 319562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.