آذین بندی شهر در هفته دفاع مقدس با پیام های ایثار و شهات/ انتقاد به زمانبر شدن حکم شهردار

نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: پیش بینی می شود تا فردا وضعیت شهرداری یزد و اصفهان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار اصفهان گفت: در روزهای آینده شاهد مراسم تودیع و معارفه خواهیم بود و پیش بینی می شود تا فردا وضعیت شهرداری یزد و اصفهان مشخص می شود.

وی افزود: زمان بر شدن صدور احکام خساراتی را برای شهر و شهروندان در پی دارد و امیدواریم بیش از این، این موضوع طول نکشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام محرم اظهار کرد: این روزها فرصت خوبی برای وعض و خطابه است تا پیام حق به حق طلبان برسد.

نصراصفهانی با اشاره به گردهمایی پیرغلامان ابا عبدالله حسین (ع) که در شهر اصفهان برگزار شد افزود: در این گردهمایی آیت الله طباطبایی پیامی داشتند که برای این روزهای ما بسیار کارآ است، این پیام جایی خود را پررنگ تر نشان می دهد که دنیای ما آغشته به خرافات شده است و ما باید در راستای مذهب خود به این پیام توجه کنیم.

نایب رییس شورای شهر همچنین سخنان آیت الله مظاهری در این گردهمایی را دارای نکات ارزشمندی دانست که باید توسط اهالی رسانه به آن بیشتر پرداخته شود.

نصر اصفهانی بیان کرد: به طور حتم در شهر اصفهان برنامه های سوگواری متعددی برگزار می شود و دوستان ما در شهرداری نسبت به این مهم باید توجه داشته باشند و حسینیه ها و مساجد نیز باید به گونه ای فعالیت کنند که مزاحمتی برای مردم پیش نیاید.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: درود خداوند بر شهدای راه اسلام باد که ایشان با نثار جان خود اسلام را حفظ کردند.

نایب رییس شورای شهر تصریح کرد: امنیت و آرامش ما مرهون خون های ریخته شده شهداست و در مورد این مهم، شهرداری همانند گذشته نسبت به تبلیغات حاوی پیام های ایثار و شهات باید توجه داشته باشد.

نصر در ادامه صحبت های خود ضمن تبریک به همه اساتید دانشگاهی بابت بازگشایی دانشگاه ها و مدارس گفت: آینده کشور، پیشرف و تعالی ما در گرو توجه به آموزش و پرورش است و باید مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود روز خانواده را به همه اصفهانی ها تبریک گفت و اظهارکرد: امر تعلیم و تربیت در خانواده ها بسیار مهم است، چرا که هرزمانی که تعلیم و تربیت در خانواده جدی گرفته شده، محاسنی را در جامعه شاهد بودیم و بالعکس تعلیم و تربیت غلط در خانواده منجر به ناهنجاریهای رفتاری در جامعه می شود.

نایب رییس شورای شهر با اشار به ۲۷ شهریور، روز بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار بیان کرد: حضور و اشعار این گونه اساتید و خدماتشان در هیچ زمانی نباید فراموش شود.

کد خبر 319484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.