جانشین کاپیتان در نقش همیشگی

مهدی مهدی‌پور در بازگشت از مصدومیت دوباره در نقش گلساز برای ذوب‌آهن ظاهر شد هرچند که نمایش درخشانش برابر استقلال خوزستان تا اندازه‌ای در سایه ۶ گلی قرار گرفت که مرتضی تبریزی و سیدمحمدرضا حسینی روی هم به این حریف زدند.

به گزارش ایمنا، وقتی تیمی با نتیجه‌ای قاطع و یکطرفه برابر حریف به برتری می‌رسد احتمالاً همه بازیکنانش عملکردی خوب و فراتر از متوسط داشته‌اند. با این وجود، در چنین دیدارهایی نمایش سایر بازیکنان ممکن است در سایه درخشش گلزنان قرار بگیرد.

این گزاره شاید درباره ذوب‌آهن در شب پیروزی ۶ بر صفر این تیم برابر استقلال خوزستان از هفته ششم لیگ برتر هم مصداق داشته باشد. در دیداری که مرتضی تبریزی یک‌تنه چهار گل به ثمر رساند و سیدمحمدرضا حسینی هم گل زد و هم پاس گل داد شاید نمایش خوب سایر سبزپوشان اصفهانی کمتر به چشم آمد از جمله مهدی مهدی‌پور که در این مسابقه هم مثل بسیاری از دیدارهای فصل پیش برای ذوب‌آهن در نقش گلساز ظاهر شد.

این هافبک ۲۲ ساله اصفهانی که مسئولیت سنگین جانشینی قاسم حدادی‌فر را به دوش می‌کشد در مقطع آغازین لیگ مصدوم بود اما در بازگشت از مصدومیت باز هم به یکی از ارکان کلیدی ذوب‌آهن بدل شده است.

کد خبر 319397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.