پلمپ یک واحد صنفی تولید سنتی آرد در آران و بیدگل

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: در راستای اجرای قانون ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی یک واحد صنفی تولید سنتی آرد به علت عدم رعایت مقررات و تکرار تخلفات بهداشتی در اسرع وقت پلمپ شد.

به گزارش ایمنا، علی اعتصام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماه گذشته در حین بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تعداد 200 قلم انواع ماده غذایی تاریخ مصرف گذشته به وزن بیش از 800 کیلوگرم توقیف و از سطح عرضه جمع آوری شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل افزود: با جمع آوری این حجم ماده غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط از هزینه کردن مبلغی حدود 100 میلیون ریال توسط شهروندان بابت خرید مواد غذایی غیر قابل مصرف ممانعت شد.

اعتصام ضمن تشریح ویژگی مواد غذایی جمع‌آوری شده در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: مواد غذایی جمع آوری شده تاریخ مصرف گذشته، غیرمجاز و فاقد مشخصات لازم بودند که سریعأ جمع آوری شدند.

وی از پلمپ یک واحد صنفی تولید سنتی آرد به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی در آران و بیدگل خبر داد و ابراز داشت: در راستای اجرای قانون ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی یک واحد صنفی تولید سنتی آرد به علت عدم رعایت مقررات و تکرار تخلفات بهداشتی در اسرع وقت پلمپ شد.

اعتصام خاطرنشان کرد: سامانه بهداشت 190 به طور شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته آماده دریافت شکایات در زمینه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای است و هموطنان می‌توانند با شماره تلفن 190 تماس گرفته و شکایات بهداشتی خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 319302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.